Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فدراسیون هر چقدر هزینه کند بنده ۵۰ درصد آن را با برنامه ریزی و هدفمند بر عهده می گیرم از طرفی باید افق چند ساله کشتی در استان را پیش بینی و در راستای تحقق آن تلاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز ریاست هئیت کشتی کشور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان استانداری دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست هئیت کشتی کشور در دیدار با استاندار  گفت: استانداران رئیس حوزه هستند، روئسا باید کمک کنند و همراه ورزش کشتی  باشند.

وی بیان کرد: کشتی ورزش اول کشور بود و امروز از یک میلیون نفر به ۴۰ هزار نفر رسیده است و اگر فکری نشود این ورزش باید جمع آوری شود   دبیر با بیان اینکه کشتی مزیت رقابتی مانند نفت، صنعت دارد، گفت: برای کاهش هزینه ها در آسیب های اجتماعی  می توان با کمترین هزینه ها در کشتی این آسیب ها را کاهش داد.   وی افزود : از شما به عنوان نفر اجرایی اول استان خواهانیم کمک کنید در بخش فنی به استان از طریق مربی، دانش و آموزش کمک تلاش می شود، از طرفی در استان باید متناسب با ظرفیت ها و استعدادها حمایت و برنامه ریزی صورت گیرد.   دبیر گفت: از طریق اردوی نوجوانان در استان می توان سبب ایجاد انگیزه شد این مورد از طریق فدراسیون می توان صورت گیرد امید داریم کُشتی در استان فعال شود.   استاندار در این دیدار با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) گفت: نگاه فدراسیون به مناطق محروم مانند استان نگاه متناسب با اقتضائات  نبوده است ، در این راستا باید کار و فعالیت را به متخصص آن سپرده شود.   کلانتری با بیان اینکه در کشتی نیازمند  افراد متخصص است، گفت: در زمان فعالیت ورزشی شما مردم خرسند و خوشحال شدند، حضور و حمایت شما در کسوت ریاست فدراسیون نقطه قوت در سطح کشور محسوب می شود.   وی با بیان اینکه پیوند کشتی استان با کشور باید فعال شود، افزود: بنده گلایه های داریم زیرا در این استان ظرفیت توانمندی سلامت جسم وجود دارد که نیازمند آموزش و تعلیم است این موضوع کمتر وجود داشت.   وی با بیان اینکه به ظرفیت های ورزش استان مانند رسید مظاهری ، تیم جوانان خائیز دهدشت و افتخار آفرینی در سطح کشور گفت: استان دارای مردمانی با غیرت است و در میادین مختلف خصوصا ورزشی با تمام وجود و با تعصب به رقابت می پردازند.   کلانتری به امکانات سایر استان ها و تجهیزات اختصاص یافته به آنها گفت: ظرفیت و استعداد مردمان  استان کهگیلویه و بویراحمد سبب معرفی افراد  قهرمان با وجود حمایت از آنها در سطح کشور می شود.   استاندار بیان کرد: فدراسیون  هر چقدر هزینه کند بنده ۵۰ درصد آن را با برنامه ریزی و هدفمند بر عهده می گیرم از طرفی باید افق چند ساله کشتی در استان را پیش بینی و در راستای تحقق آن تلاش کرد.   وی با بیان اینکه حضور تیم ها نوجوانان و جوانان  در استان مطلوب است، اما باید با انعقاد تفاهم نامه ها در صدد فعالیت و رشد  این ورزش در استان باشیم، عنوان کرد: از امروز به مدت دو هفته با امضای  توافق نامه ای  می توان کشتی بزرگسالان را به استان وارد کرد در این راستا تمام هزینه ها را برعهده می گیریم‌.   وی افزود: با قاطعیت اعلام می کنم در کهگیلویه و بویراحمد می توان افراد توانمند با استعداد کشتی گیر شناسایی شود، در این راستا حمایت های از شما ظرف ۱۵ روز آینده صورت می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد