Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» عصر سه شنبه در نشست نقش زنان در توسعه که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: مادران ایثارگر در طول هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی فرزندان خود که جگرگوشه، میوه و حاصل عمر آنان بود،  برای دفاع از وطن راهی جبهه های جنگ کردند تا آسیبی به این خاک و انقلاب نرسد و این بالاترین جهاد و فداکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قدردانی از مادران و همسران شهدا، زنان را فداکاران واقعی دانست و گفت، زنان در غیاب همسران و فرزندان خود در طول جنگ تحمیلی تمام مشکلات خانه را به تنهایی به دوش کشیدند که جای تقدیر دارد.

بازوند در ادامه روز زن را به زنان و مادران کشور تبریک گفت و اظهار داشت: تاریخ اسلام و انقلاب با همزمانی ولادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) به هم گره خورده است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به فداکاری مادران در دوران شیوع بحران کرونا اشاره کرد و بیان داشت، زنان در قضیه کرونا همانند کادر درمان از اعضای بیمار خانواده با شب نخوابی و درمان آنان پرستاری کردند و در امر پیشگیری و مدیریت خانه نقش بسزایی داشتند که جای تقدیر دارد.

بازوند هشدار داد که کرونا تمام نشده و اگر مراقبت و پیشگیری نکنیم احتمال دارد در اسفند ماه با موج جدیدی روبرو خواهیم شد نباید کاری کنیم با ساده انگاری  وضعیت نسبتا مطلوب فعلی منجر به بحران شیوع دوباره می شود.

مقام عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات محصولات زنان روستایی و عشایر استان گفت: در این نمایشگاه شاهد هنرمندی زنان هستیم و قول داد در بازاریابی محصولات به آنان کمک کند.

بازوند همچنین خواستار فعالیت بیشتر حضور زنان در بخش اقتصادی و اجتماعی شد و گفت: از حضور آنان در توسعه و اقتصاد استان حمایت می شود.

در این مراسم که با حضور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، چند پروژه بانوان کارآفرین در کشور رونمایی شد.

همچنین با حضور رییس جمهوری در این از مراسم از  هشت سامانه در امور زنان و خانواده در سطح کشور رونمایی شد

همچنین در پایان این مراسم از مادران و همسران ایثارگر به ویژه تعدادی از زنان ایثارگر(مادران شهدا)  استان کرمانشاه تجلیل شد.  
به گزارش ایرنا، در دوران جنگ تحمیلی، بیش از هشت هزار بار صدای آژیر حمله در آسمان کرمانشاه شنیده شد و هزار و ۲۰۰ بار بمب و موشک، خانه و کاشانه مردم این خطه را زیر و زبر کرد؛ ساکنان دروازه کربلا اما هرگز سنگر را رها نکردند و برای حفظ دین و وطن، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۱ هزار و ۶۰۰ جانباز، سه هزا رو ۸۰۰ شهید و جانباز شیمیایی و هزار و ۸۰۰ آزاده تقدیم کردند.

برچسب‌ها هوشنگ بازوند کرمانشاه بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند کرمانشاه بانوان هوشنگ بازوند کرمانشاه بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است

امیر سرتیپ دادرس، گفت: آنچه امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی - مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

به گزارش ایسنا،‌ امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره‌ هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره‌ هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجارهای ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه‌ فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روزها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاوردهای فنی- مهندسی کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه‌ جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیروهای انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • فرهنگ سازی به زمان نیاز دارد
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس