Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از «ایثار»، فرزاد نیک‌اندیش با اعلام این خبر گفت: این اردوها طی هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌هایی که از نظر شیوع بیماری کووید ۱۹ در شرایط سفید و آبی هستند، با رعایت همه جانبه شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بهره‌برداری حداقلی از ظرفیت‌های اقامتی هتل‌ها و مراکز اقامتی، به صورت خود اعزام (استفاده از وسیله نقلیه متقاضیان) و به‌منظور افزایش سطح نشاط و سلامت خانواده‌های معزز شهدا، عزیزان جانباز، آزادگان گرامی و خانواده محترم ایشان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون اداره‌کل امور ورزشی و اردویی بنیاد اضافه کرد: ورزش صبح‌گاهی، مسابقات تفریحی خانوادگی، قایق‌سواری، دوچرخه‌سواری، تیراندازی تفریحی با کمان و تیراندازی تفریحی با اسلحه بادی، برگزاری مسابقات عکاسی، فرهنگی و پایش سلامت، از جمله برنامه‌های اجرا شده در این اردوها بود.

وی درباره نحوه برگزاری این اردوها گفت: سیاست‌ها، برنامه‌ها و خدماتی که توسط اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شود، رویکرد نشاط‌محور دارد و فعالیت‌های اردویی با  مشارکت ایثارگران و واحدهای درون و برون سازمانی ارتقا یافته و با توجه به اولویت‌ها، برگزاری اردو برای تمامی اقشار جامعه ایثارگری پیگیری می‌شود.

مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر در معاونت فرهنگی بنیاد برگزار شد

مراسم گرامیداشت «ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر» روز سه‌شنبه با حضور زنان شاغل در معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 مریم مجتهدزاده، رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های زنان در دفاع مقدس در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرات زهرا (س) و روز مادر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران حادثه عظیمی بود که باید از نظر تاریخی و از نظر ظرف مکان و زمان بر آن مروری داشته باشیم تا آن واقعه عظیمی که پس از دوران ستمشاهی اتفاق افتاده را ساده نبینیم.

وی افزود: امروز برخی دست به سیاه‌نمایی می‌زنند و برای جوانی که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده است، اوضاع را خیلی خوب توصیف می‌کنند؛ درحالی که این‌طور نبوده و جامعه درگیر مشکلات زیادی بوده است؛ افرادی هم که قیام و انقلاب کردند، جزو نخبه‌ترین آدم‌های آن زمان و در سطوح بالای علمی بودند. از نظر اجتماعی هم آدم‌های فهمیده‌ای بودند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نوع مدیریت جدید و نوآوری بود که برای اولین بار بدون وابستگی به غرب و شرق توسط یک رهبر دینی اتفاق افتاد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما چون پیام آزادی و نویدبخشی برای مستضعفان عالم را داشت، طبیعی بود که از طرف کشورهای استعمارگر و به ظاهر ابرقدرت تحمل نشود؛ به همین دلیل از همان ابتدا تا به الان هرجا که توانستند علیه انقلاب و این نظام طوتئه کردند که به لطف خدا و مردم، شهدا و ایثارگرانی که آرمان‌های بلند و هدف مقدسی داشتند، همه این توطئه‌ها خنثی شد.

مجتهد زاده ضمن اشاره به نقش زن در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، گفت: علاوه بر شرکت زنان در اجتماعات و میدان‌های مبارزه، اگر صبوری و مدیریت احساسات زنان در جنگ و تلاش مضاعف آنان برای سنگرسازی جدید نبود و خلأ مردانشان را در جامعه پر نمی‌کردند، مردان برای حضور در جبهه جنگ سخت اطمینان پیدا نمی‌کردند.  

همسر شهید جاویدالاثر موسوی در پایان گفت: امروز هم که درگیر جنگ نرم هستیم و جنگ داخل خانه‌های ما است، باید به خستگی‌ناپذیری حضرت زهرا (س) تأسی کنیم و از پا ننشینیم زیرا ما موظف و مکلف هستیم که راه و یاد شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم.

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر برگزار شد

مجمع عمومی سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر عصر با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

سعید اوحدی در این نشست با اشاره به گزارش حسابرسی ارائه شده به لزوم توجه به سرمایه‌های ایثارگران اشاره کرد و گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئولیت خطیری است که نباید به هیچ عنوان مورد غفلت قرار بگیرد.

معاون رییس جمهور با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات ایثارگران خاطرنشان کرد: مسئولیت سنگینی به عهده ما گذاشته شده است. با توجه به اینکه اعتبار بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستند؛ باید خدمت به جامعه ایثارگری مورد توجه جدی قرار گیرد.

مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر آماده ارائه خدمات به مدافعان سلامت هستند

علی دستجردی، مدیرعامل مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر نیز در این نشست با اشاره به خدمات سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ولی‌نعمتان جامعه اسلامی، گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و خط‌ مشی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت‌رسانی به این قشر مورد توجه جدی قرار دارد و از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به شرایطی که ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده است، گفت: مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر آماده ارائه خدمات به مدافعان سلامت هستند.
در این نشست صورت‌های مالی و عملکرد سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور سازمان مجتمع های فرهنگی سیاحتی کوثر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟