Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:55:26 GMT

اجرای طرح ویزیت رایگان در محله نیمه شعبان انزلی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۸۸۶۳

اجرای طرح ویزیت رایگان در محله نیمه شعبان انزلی

صفاتی گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر طرح ویزیت رایگان در شهرک صادقیه محله نیمه شعبان بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرانزلی، «مهدی صفاتی» امروز (سه شنبه، 14 بهمن ) در حاشیه اجرای این طرح اظهار داشت: برای سومین بار طرح ویزیت رایگان در این محله نیمه شعبان برگزار شد و در این مرحله  دو پزشک عمومی و متخصص در مدرسه دخترانه شهید خیری حدود 100 نفر از مردم این محله را بصورت رایگان ویزیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ناحیه انزلی با بیان اینکه طرح مذکور در راستای ارائه خدمات اجتماعی در مناطق محروم برگزار می شود، تصریح کرد: به همین منظور در سومین روز از دهه مبارک فجر طرح ویزیت رایگان ویژه طرح کرامت حضرت جوادالائمه(ع) با همکاری پایگاه مقاومت امام جعفر صادق (ع) در منطقه نیمه شعبان کلویر اجرا شد.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارانی که در این طرح ویزیت می شوند می توانند داروهای خود را بصورت رایگان از داروخانه های معرفی شده دریافت کنند، خاطر نشان کرد: داروخانه مذکور تا سقف 50 میلیون ریال داروی رایگان در اختیار اقشار کم درآمدی شرکت کننده در این طرح قرار می دهد.  

 

وی افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده با بیمارستان شهید بهشتی و شبکه بهداشت و درمان انزلی بیمارانی که نیاز به انجام آزمایش خون دارند می توانند از خدمات آزمایشگاه بیمارستان انزلی به صورت رایگان استفاده کنند.

 

صفاتی تاکید کرد: افراد مشکوک به بیماری کووید 19 نیز به شبکه بهداشت و درمان انزلی معرفی می شوند تا در مرکز غربالگری کووید 19 انزلی مجددا مورد پایش قرار گیرند.

  

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: کووید ۱۹ ایام الله دهه فجر ویزیت رایگان بیماران طرح ویزیت رایگان نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال