Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمسلم رهبر هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک جهاد دانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بین دو سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و منطقه آزاد انزلی منعقدشده است.

وی با بیان اینکه پیرو جلسات برگزارشده در پی سفر دکتر طیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کشور و دکتر بیجندی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی کشور با مسؤولان منطقه آزاد انزلی تصمیم بر آن شد تا فعالیت‌های پژوهشی، دانش‌بنیان و آموزشی جهاد دانشگاهی با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی صورت گیرد، گفت: ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های بومی و گسترش برنامه‌های توسعه‌ای پیشرفت از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، فضای مناطق آزاد برای توسعه کسب‌وکار بر مبنا تکنولوژی‌های نوین بسیار مناسب است و استراتژی توسعه فناوری نوین می‌‏توانند به مناطق آزاد در دستیابی به اهداف تعیین‌شده کمک کند.

هاشمی ایجاد مرکز نوآوری و شتاب دهی مبتنی بر ظرفیت‌های گیلان و اهداف و برنامه‌های سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی بندر انزلی به‌ویژه در حوزه اقتصاد دیجیتال و فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات و ارتباطات، راه‌اندازی دفتر برند ملی محصولات مشاغل خانگی، تخصیص ۵۰۰ نفر از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به ساکنین منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با نگاه تحقق مسؤولیت اجتماعی منطقه و غیره را از برنامه‌های همکاری مشترک این دو نهاد برشمرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: نوآوری گیلان فناوری منطقه آزاد منطقه آزاد انزلی سازمان جهاد دانشگاهی منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد