Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از پلمپ یک مرکز پزشکی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

هوشان شریعتی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی رصد مراکز غیر مجاز درمانی ارایه‌ دهنده خدمات پزشکی در فضای مجازی(سایت دیوار و مشاهده تبلیغات اینستاگرامی)،  گزارش هایی مردمی را مبنی بر ارایه خدمات غیر مجاز دندانپزشکی، پوست، مو شامل تزریق ژل و بوتاکس، کاشت مو، PRP، کاشت گونه با تزریق چربی، کاشت مو و لیزر و پلاسماجت دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کارشناسان نظارت پس از برقراری ارتباط با افراد متخلف و شناسایی محل فعالیت، با هماهنگی مقام قضایی در معیت نیروی انتظامی اقدام به ضبط تمام تجهیزات پزشکی و پلمپ محل فعالیت کردند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: پرونده یاد شده پس از تکمیل و تنظیم صورتجلسه براساس ماده(3)جرایم درمانی قانون مقررات پزشکی و دارویی به دلیل دخالت در امور پزشکی و تهدید سلامت عمومی به دادسرای انقلاب اسلامی آبادان ارسال شد.

شریعتی در پایان ضمن تشکر از همکاری از مقام قضایی با دانشکده علوم پزشکی آبادان در برخورد با متخلفین عرصه سلامت، بیان کرد: به کارشناسان اداره نظارت معاونت درمان، امور حقوقی و مرکز بهداشت آبادان که در برخورد با تهدید کنندگان سلامت عمومی صادقانه انجام وظیفه می‌نمایند خداقوت عرض می کنم و از مردم فهیم آبادان، خرمشهر و شادگان خواهشمندم که برای دریافت خدمات پزشکی، تنها به مراکز مجاز دارای پروانه فعالیت از حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب زیرزمینی شادگان دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر مرکز پزشکی غیر مجاز دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد

علیزاده گفت: طی دوره اول نمایندگی‌ام در مجلس شورای اسلامی، از طریق دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در دامغان اقدام شد که نتیجه‌بخش نبود.

وی به سابقه موافقت برای توسعه آموزش و خدمات پزشکی در دامغان اشاره کرد و ادامه داد: طی توافق با وزارت علوم، مقرر شد که طی افقی چهار ساله رشته های دانشکده علوم پزشکی در دانشکده بهداشت در دامغان اضافه شود و پس از آن برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی اقدام شود که بسیار زمان‌بر بود.

علیزاده اضافه کرد: با توجه به زمان طولانی تا چهار سال آینده و طی مراحل اداری لازم برای آن، دیدارهایی با دولتمردان و مسوولان مربوطه انجام شد و در نهایت، مهرماه سال گذشته در دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قول مساعد در خصوص ایجاد دانشکده داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما