Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار همدان با بیان اینکه باید جایگاه بانوان را در جامعه ارتقا دهیم گفت: بانوان در برخی از مشاغل و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشتاز‌ترند بنابراین لازم است این ظرفیت خوب بیشتر معرفی و بکارگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در برنامه تجلیل از بانوان  با بیان اینکه باید جایگاه بانوان را در جامعه ارتقا دهیم اظهار داشت: فرمانداران به نقش و حضور بانوان اهمیت داده و نسبت به حمایت و پشتیبانی از آن‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اعلام اینکه باید احداث پارک ویژه بانوان در دستور‌ کار مسئولان استانی قرار گیرد، افزود: در برنامه‌های خود  به دنبال ارتقاء جایگاه بانوان استان هستیم و اقدامات خوبی نیز در این راستا انجام شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه جامعه باید بپذیرد که بانوان پا‌به‌پای مردان ایفاگر نقش هستند گفت: بانوان در برخی از مشاغل و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پیشتاز‌تر هستند بنابراین لازم است این ظرفیت خوب بیشتر معرفی و بکارگیری شود.

 مدیرکل حوزه بانوان و خانواده استانداری نیز با اشاره به اینکه بانوان استان، با توجه به مسئولیت‌های سنگینِ مادری، ایفاگر نقش‌های اجتماعی‌اند مطرح کرد: استاندار همدان توجه ویژه‌ای به بانوان و ارتقاء جایگاه بانوان استان دارند.

وی با بیان اینکه بانوان استان با توجه به مسئولیت‌ سنگینِ مادری، ایفاگر نقش‌های اجتماعی‌ نیز هستند، گفت: حمایت‌های ویژه و پشتیبانی‌های به‌موقع استاندار همدان از بانوان در استان قابل تقدیر و تشکر است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز در این برنامه  در مراسم تجلیل از بانوان استانداری اعلام کرد: در دو سال اخیر جایگاه بانوان استان به نسبت ادوار گذشته ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید سهم به‌سزایی در توجه به بانوان داشته است، اظهار داشت: استاندار همدان به تاسی از سیاست‌های دولت تلاش کرده تا جایگاه بانوان را ارتقاء دهد.  

معرفی توانمندی‌های زنان تهرانی در نمایشگاه 4 روزه قاسم‌پور: اولین وزیری که به مجلس دعوت کردیم، وزیر ورزش بود/ طاهریان: امیدوارم با حمایت نمایندگان ورزش زنان شرایط خوبی داشته باشد روحانی: زنان نقش بزرگی در پیروزی انقلاب داشته‌اند / تلاش نظام این است که خانواده‌ها مستحکم باشند

سید محمدرضا میرصفدری  بیان کرد: سهمیه بانوان در هشتمین دوره آزمون استخدامی دیده شده و هیچ‌گونه محدودیت جنسیتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

 انتهای پیام/742/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار همدان جایگاه بانوان بانوان استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان