Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@16:39:09 GMT

کمک مؤمنانه| توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرری

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۵۱۴

کمک مؤمنانه| توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آئین اهدای ۱٠ هزار بسته حمایتی با حضور حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری، سرهنگ روح‌الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) و سایر مسؤولان در سالن فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ روح‌الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز ششمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند شهرری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا بسیاری از شهروندان دچار مشکلات معیشتی شدند، گفت: طی حدود یک سال گذشته، با برگزاری ۶ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه، بیش از ۲۰۰ هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی با ظرفیت بسیج، مساجد، صنوف و دستگاه‌های دولتی توسط دو ناحیه در سطح شهرستان ری توزیع شده و این کمک‌ها تا پایان کرونا ادامه دارد.

حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه بسته‌های حمایتی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تهیه شده است، اظهار کرد: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا وظیفه دولت حمایت جدی از اقشار محروم جامعه است.

وی گفت: با توجه به اینکه در پیرامون شهرری اقشار کم برخوردار وجود دارد، با پیگیری فرمانداری شهرستان ری، بنیاد مستضعفان انقلاب امروز در مرحله اول کمک‌های خود اقدام به تهیه و توزیع این کمک‌های حمایتی کرده است.

معاون استاندار تهران ارزش ریالی هر بسته از این کمک‌ها را ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: بر طبق کارگرو‌ه‌های تشکیل شده، افراد نیازمند واقعی در بخش‌ها جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی تهیه شده و این کمک‌ها به دست آن‌ها خواهد رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین توکلی رزمایش کمک مؤمنانه امام جمعه شهرری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندار ویژه ری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم ع شهرستان ری کمک ها هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر خبر داد.

سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر انتقال نهادهای دامی قاچاق در یکی از مناطق شهرستان پلدختر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به ۳ دستگاه خودرو کامیون مظنون که پس از توقیف و بازرسی از خودروها ۵۲ تن جو دامی یارانه‌ای و ۶۰ کیسه آرد به وزن ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم  خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۳ نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار الهی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به  پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی