Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@10:13:18 GMT

علی انصاریان به مهرداد میناوند پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۹۹۷۷۴

علی انصاریان به مهرداد میناوند پیوست+عکس

علی انصاریان سرانجام پس از چندین روز مبارزه سخت با ویروس کرونا درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی انصاریان دقایقی پیش در بیمارستان فرهیختگان درگذشت. این اتفاق در حالی رخ داد که انصاریان از فوت همبازی و رفیقش مهرداد میناوند خبر نداشت و حالا علی انصاریان به مهرداد میناوند پیوسته است.

تصویری که از این دو چهره محبوب فوتبال ایران می بینید بلافاصله بعد از فوت علی انصاریان در فضای مجازی پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که مهرداد و علی این عکس را کنار هم گرفتند هیچکس باور نمی کرد روزی این تصویر برای اشاره به درگذشت آن ها به فاصله یک هفته مورد استفاده قرار بگیرد. از این به بعد هر زمان که به این عکس نگاه کنیم داغ دل فوتبال تازه می شود...

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی انصاریان مهرداد میناوند بیمارستان فرهیختگان علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۹۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • نامگذاری روزی به نام یک شهر برای اولین بار در شیراز انجام شد
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • هاشم بیک زاده: مهرداد پولادی پیراهن مسی را گرفت ولی در نهایت به جواد نکونام رسید / فیلم
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!