Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رویترز، مجلس سنای آمریکا چهارشنبه رأی‌گیری در خصوص منتخب جو بایدن برای نمایندگی این کشور در سازمان ملل را تا پنجشنبه به تعویق انداخت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بر اساس اعلام این خبرگزاری، کمیته روابط خارجی در سنای آمریکا رأی گیری درباره «لیندا توماس- گرینفیلد» (Linda Thomas-Greenfield) منتخب رییس جمهور جدید برای نمایندگی واشنگتن در سازمان ملل را به دلیل برخی اظهارات پیشین وی درباره چین به تعویق انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام رویترز، «تد کروز» سناتور جمهوریخواه این درخواست را مطرح کرده است.

پربیننده ترین نگاهی به دوستی چندین ساله بایدن و نتانیاهو/ روابط اسراییل و آمریکا به کدام سو می‌رود؟ بایدن اقدام دقیقه نودی ترامپ را لغو کرد نهایی کردن مذاکرات با آمریکا برای آزادسازی بخشی از پول ایران روابط اسراییل و آمریکا به کدام سو می‌رود؟ ترامپ به خیانت بی‌سابقه متهم شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس سنای آمریکا سنای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از «اسراییل زیو» ژنرال نیروهای ذخیره و رئیس سابق شاخه اطلاعات ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: عملیات در شهر رفح هیچ شاخصه و ویژگی راهبردی ندارد.

وی افزود: وزیر دارایی اسراییل یک کارشناس امور جنگی و یا قانون بین المللی یا هیچ چیز دیگری نیست. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل به هیچ چیزی جز جایگاه شخصی خود فکر نمی کند.

زیو اضافه کرد: این شرایط بسیار بد است. این روش جنگ افروزی نیست.

وی بیان کرد: ما یک مشکل بسیاری بزرگ داریم که باید آن را درک کنیم؛ نه تنها اسراییل هیچ پشتوانه بین المللی ندارد بلکه به صورت واضح و آشکاری در معرض تهدید قرار دارد، همان طور که مصری ها توافقنامه صلح را روی میز گذاشته اند و ترسی از تهدید کردن تل آویو به وسیله آن ندارند.

زیو تصریح کرد: بعد از همه اینها چه اتفاقی می افتد؟ ما تنها گذرگاه بین المللی آنها را اشغال کرده ایم. در رفح مانند خان یونس اسراییلی ها از این منطقه خارج می شوند و امور را به دست حماس می سپارند.

پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش این رژیم به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیشتر عنوان کرده‌اند.

کد خبر 6092823

دیگر خبرها

  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد