Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیاثی گفت: نقش آذربایجان‌شرقی و تبریز با صبغه‌ی فرهنگی و گذشته‌ای درخشان باید بیش از پیش نمایان شود و این امر با بومی‌سازی سیاست‌های فرهنگی و معرفی مشاهیر و مفاخر این دیار امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی غیاثی» امروز در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: تکریم و توجه به اصحاب فرهنگ و هنر از مهمترین رویکردهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی افزود: پرداختن به مناسبت‌ها و برنامه‌ریزی در رویدادهای مختلف ملی و مذهبی امری لازم است اما کافی نیست و می‌بایست برنامه‌ی جامع و بلند مدت با آینده‌نگری در حوزه‌ فرهنگ و هنر از سوی مدیران فرهنگی ارائه شود.

غیاثی با اشاره به لزوم بومی‌سازی سیاست‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استانها، تاکید کرد: نقش آذربایجان‌شرقی و تبریز با صبغه‌ی فرهنگی و گذشته‌ای درخشان باید بیش از پیش نمایان شود و این امر با بومی‌سازی سیاست‌های فرهنگی و معرفی مشاهیر و مفاخر این دیار امکان‌پذیر است.

وی در این آیین از تلاش‌های زنده یاد دکتر محمد محمدپور تقدیر کرد و از وی به عنوان مدیری خدوم با جدیت و پیگیری و تلاش بسیار در عرصه فرهنگ و هنر یاد کرد.

غیاثی از سیدقاسم ناظمی به عنوان یکی از نیروهای فرهنگی استان که به حسن ظن و حسن شهرت در میان اهالی فرهنگ و هنر معروف است عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با همراهی و همکاری و حمایت مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر این عرصه بالنده‌تر از پیش گردد.

گفتنی است، در این آیین از خانواده زنده‌یاد دکتر محمد محمدپور مدیرکل فقید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد و دکتر سیدقاسم ناظمی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی گردید.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: غیاثی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی