Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی زینی وند شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح نخستین هایپر گالری کالای منزل به‌عنوان انتخاب من و دفاتر مسئولیت های اجتماعی گروه انتخاب در حوزه سلامت افزود: برخی از نساجی‌های موجود در کشور برای فروش بیشتر برچسب و برند کشورهای خارجی را می‌زنند و این محصول در بازار دیگر استان‌ها به فروش می رسد که این اقدام جای شرمندگی برای هر ایرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مجموعه‌های بزرگ استان پهناور کرمان باید نقش اجتماعی و ملی خود را در فراز و فرودهای فعلی کشور و در تنظیم بازار ایفا کنند و از گروه بزرگ انتخاب در کرمان انتظار می‌رود که مردم را در تلاطم بازار با افزایش نامتوازن و غیرواقعی قیمت ها تنها نگذارد.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: هر ایرانی باید از تبلیغ کالای خارجی احساس شرم کند و جوانان و شرکت های دانش بنیان باید در حوزه برندسازی و تبلیغ کالای مرغوب ایرانی برنامه ریزی کنند.

وی ادامه‌داد: همچنین باید با استفاده از فنون جذاب تبلیغاتی در بستر بی انتهای فضای مجازی و رسانه‌ها با تعصب از کالای ایرانی حمایت کرد و اکنون به جایی رسیده‌ایم که هر ایرانی باید با تبلیغ کالای خارجی احساس شرم و در تبلیغ کالای ایرانی احساس غرور و سربلندی کند لذا درخواست ما از گروه انتخاب سرآمدی در تبلیغ و توزیع کالای ایرانی است.

زینی وند با تاکید بر فروش کالای مرغوب کرمانی در مجموعه انتخاب من افزود: توزیع کالا در چنین مجموعه ای به گونه ای باشد که تمامی قشرهای جامعه توان استفاده از مزایای آن را داشته باشند. 

وی با بیان اینکه این مجموعه با سرمایه گذاری گسترده و در زمانی کوتاه راه اندازی شده و اشتغال قابل توجهی ایجاد کرده است بیان داشت: حجم سرمایه گذاری در هایپر گالری کالای منزل انتخاب من به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی گفت: مجموعه فروشگاهی انتخاب من یکی از مجموعه های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود که افراد می‌توانند تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از این مجموعه با تنوع و قیمت کالای مناسب، خریداری کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: به گفته مسئولان این نمایشگاه بیش از ۹۰ درصد از کالاهای آن از برندهای ایرانی تشکیل شده است گفت: براساس گزارشات همانند این مجموعه در این استان نداشتیم و در سطح کشور نیز با این تنوع محصول فروشگاهی وجود ندارد.

هایپرگالری کالا منزل "انتخاب من" در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه انتخاب و در راستای حمایت و رواج مصرف تولیدات داخلی و تاثیر مستقیم آن بر اشتغال و معیشت هموطنان با حمایت از حدود ۹۰۰ تولیدکننده داخلی با ارائه بیش از ۲۰ هزار قلم کالاهای مورد نیاز هموطنان فعالیت خود را از امروز در کرمان آغاز کرد.

برچسب‌ها کرمان علی زینی وند عباس قبادی\n معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت صمت استانداری کرمان عباس قبادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان علی زینی وند عباس قبادی n کرمان علی زینی وند عباس قبادی n معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت صمت استانداری کرمان عباس قبادی اخبار کنکور تبلیغ کالای انتخاب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان پر رونق میزبان مسئولان ارشد کشور و همچنین سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بود. بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعدازظهر دیروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از یکصد مذاکره گذشت.

ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس در بخش‌های مختلف به شکلی است که چشم هر بیننده و مراجعه کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

«میثم لطفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور»، «محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی»، «حسن‌نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی»، «عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور»، «فولادگر، معاون کسب و کار وزیر صمت»، «علیخانی رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور»، «رئیس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران»، «دبیر دوم سفارت سنگال»، استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تامین مالی کشور و یک هیئت مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) ابتدای هفته جاری با حضور فارس و ۳۰ استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه در حالی بعدازظهر امروز به کار خود پایان می‌دهد که تا بعدازظهر دیروز در این رویداد ۲۰ محصول جدید استان فارس در حوزه فرایند‌ها و تولیدات رونمایی و چندین تفاهم‌نامه همکاری و سرمایه‌گذاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ۵ روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.

استان فارس نیز با تاکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • کورس مذاکرات هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰