Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار باغبادران گفت: با توجه به هزینه سنگین آسفالت معابر شهر انتظار می رود شهروندان محله ملک آباد در خرید و وصل انشعاب همکاری لازم را داشته باشند تا ضمن جلوگیری از تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری نارضایتی عمومی شهروندان کاهش یافته و پساب های خاکستری به سمت زاینده رود سرازیر نشوند.

حجت الله امینی باغبادرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای شبکه فاضلاب یکی از مهمترین و زیربنایی‌ترین تأسیسات شهری به شمار می‌آید اما اجرای پروژه تأسیسات فاضلاب از جمله پروژه‌های هزینه بر است که در سال‌های اخیر به دلیل عدم تخصیص اعتبارات عمرانی، روند اجرای این طرح در باغبادران بسیار کند شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دفع آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی یکی از معضلات زیرساختی شهر باغبادران و از مطالبات قدیمی شهروندان است، افزود: با توجه به درخواست شهروندان و همچنین شبکه گذاری فاضلاب که حدود ۲۰ سال پیش در محله ملک آباد و با پیشرفت بیش از ۶۰ درصد انجام شده بود، مدیریت شهری باغبادران پیگیر اتصال شبکه این محله به کلک تور اصلی فاضلاب شهر و در نهایت وصل انشعاب فاضلاب منازل مسکونی و واحدهای تجاری بود.

شهردار باغبادران با اشاره به آغاز اتصال شبکه فاضلاب ملک آباد به شبکه دفع فاضلاب شهر باغبادران، تصریح کرد: اتصال شبکه فاضلاب محله ملک آباد به کلک تور اصلی فاضلاب از مسیر پل مقابل شهرداری انجام خواهد شد که بخشی از کار در ماه‌های گذشته انجام و پس از مدتی تعویق مجدداً کارگاه این پروژه آغاز به کار کرده و جهت اجرای پروژه به مدت یک ماه آینده این مسیر مسدود خواهد بود.

وی ادامه داد: اجرای شبکه فاضلاب در راستای ارتقای بهداشت و زیبایی شهر و همچنین برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان باغبادران انجام شده اما نیاز است بعد از اتصال شبکه فاضلاب ملک آباد به کلک تور اصلی فاضلاب شهر، شهروندان برای خرید حق انشعاب اقدام کنند.

امینی اضافه کرد: هر مسیری که شبکه فاضلاب آن در محله ملک آباد اجرا و تکمیل شده انشعاب آن نیز واگذار خواهد شد از طرفی بر اساس مذاکرات با شرکت آبفا خرید حق انشعاب به صورت اقساط انجام خواهد شد تا در وضعیت اقتصادی فعلی فشار مضاعفی به شهروندان وارد نشود.

وی اضافه کرد: با توجه به هزینه سنگین آسفالت معابر شهر انتظار می‌رود شهروندان محله ملک آباد در خرید و وصل انشعاب همکاری لازم را داشته باشند تا ضمن جلوگیری از تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری نارضایتی عمومی شهروندان کاهش یافته و پساب‌های خاکستری به سمت زاینده رود سرازیر نشوند.

کد خبر 472865

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باغبادران شهرداری باغبادران شهرهاي ايران فاضلاب پساب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محله ملک آباد شبکه فاضلاب اتصال شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد