Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@09:16:16 GMT

سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۶ بهمن

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۳۲۹۹

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه، واکنش دولت بایدن به رای دیوان لاهه و چند خبر کرونایی مهم‌ترین خبر‌های مهم جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان – مهم‌ترین رویداد‌ها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند از: *شمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا براساس جدیدترین آمارها، شمار مبتلایان کرونایی در جهان به رقم ۱۰۴ میلیون و ۹۱۱ هزار و ۱۸۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که تعداد تلفات این بیماری نیز رقم ۲ میلیون ۲۷۸ هزار و ۵۷۹ نفر اعلام شد. *نظر کارشناسان سازمان بهداشت جهانی در مورد آغاز شیوع کرونا کارشناسان سازمان بهداشت جهانی که برای بررسی منشا نقطه آغاز شیوع بیماری کرونا به «ووهان»، نخستین شهری که موارد ابتلا به بیماری در آن ثبت شد، به چین سفر کرده اند، نشت ویروس از آزمایشگاه ویروس شناسی این شهر به عنوان یک تئوری را رد کردند. *قرنطینه ۵۰۰ بازیکن تنیس در استرالیا ۵۰۰ تنیسور و پرسنل برگزاری رقابت‌های تنیس در استرالیا پس از مثبت شدن آزمایش کرونای یک از کارکنان هتل محل اقامت آنان در قرنطینه قرار گرفتند. *اخراج ده‌ها پناهجوی هائیتی به مکزیک دولت آمریکا برخلاف توافق با دولت مکزیک اقدام به اخراج ده‌ها پناهجوی اهل هائیتی از آمریکا به مکزیک کرد. *تماس تلفنی مون با بایدن «مون جائه»، رییس جمهور کره جنوبی در تماس با «جو بایدن»، رییس جمهور آمریکا، بر پایبندی سئول به تقویت روابط با واشنگتن و تعیین استراتژی جامع در قبال کره شمالی تاکید کرد. *هشدار سازمان ملل در مورد پیامد‌های درگیری در اتیوپی رییس بخش کمک‌های سازمان ملل ضمن اعلام هشدار در مورد وخامت اوضاع بشردوستانه در منطقه «تیگرای» اتیوپی در مورد تاثیر ادامه درگیری‌های این منطقه بر بی ثباتی گسترده هشدار داد. *دستگیری ۱۵ نفر در ارتباط با برنامه حمله به سفارت امارات در اتیوپی وزارت اطلاعات اتیوپی اعلام کرد ۱۵ مظنون را در ارتباط با برنامه ریزی برای حمله به سفارت امارات در این کشور را در «آدیس آبابا»، پایتخت، دستگیر کرده است.  بیشتر بخوانید: سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۵ بهمن سرخط خبر‌های مهم جهان در ۱۴ بهمن *واکنش دولت بایدن به رای دیوان لاهه درباره ایران «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در نشستی خبری از رد اعتراض واشنگتن درباره عدم صلاحیت دیوان لاهه برای رسیدگی به شکایت ایران در مورد تحریم ها، ابراز تاسف و ناامیدی کرد. *حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه، ۱۶ بهمن، اقدام به بمباران مناطقی در جنوب سوریه و «قنیطره» کردند که با مقابله پدافند هوایی سوریه مواجه شد. *تظاهرات علیه کودتا در میانمار دومین شهر بزرگ میانمار شاهد برگزاری تظاهراتی علیه کودتا بود. این نخستین اعتراض مردمی علیه کودتا است.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا سوریه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل آمریکا سوریه خبر های مهم جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • رنگ خون چشمگیر است
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه