Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام آمره از برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌‌ام» ویژه جشن تکلیف دختران ۹ ساله با همکاری آموزش و پرورش و ستاد فهما خبر داد و گفت: جشن پایانی این جشنواره همزمان با مبعث رسول خدا(ص) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محسن آمره» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری جشنواره «۹ ساله شده‌‌ام» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش کشور و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد اقامه نماز کشور برنامه جشن تکلیف دختران ۹ ساله این جشنواره را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ادامه داد: با توجه به اینکه شیوع کرونا و محدودیت های حضور دانش آموزان در مدارس و مساجد مانع از برگزاری جشن های تکلیف برای دختران ما شده است، لذا برای رفع این خلاء این جشنواره را برای برگزاری مجازی آئین های رسیدن به سن تکلیف در دستور کار قرار دادیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی دختران مسلمان هستند و حرم ایشان نمادی از حرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است، در نظر داریم در روز ۲۱ اسفند ماه همزمان با مبعث پیامبر ختمی مرتبت(ص) جشن همزمان تکیف دختران ۹ ساله را در آستان مقدس این بانوی بزرگوار (س) برگزار کنیم.

 

حجت الاسلام آمره اضافه کرد: البته برای آنکه این آیین صرف یک روز و جشن نباشد، قالب جشنواره را طراحی کردیم که از ۱۲ بهمن تا ۲۰ اسفند این دختران ۹ ساله آموزش های متنوعی همچون احکام موردنیاز و نیز احکام مراجع تقلید را فرا می گیرند.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع در قالب جشنواره «۹ ساله شده‌‌ام» ابراز کرد: سه راه برای شرکت در این جشنواره پیش بینی شده است، نخست پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دوم شبکه شاد که بستر آموزش مجازی دانش آموزان است و کانال جشن تکلیف آن و بستر سوم هم از طریق پیام رسان ایتا.

 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در پایان خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره یا همان جشن همزمان جشنواره «۹ ساله شده‌‌ام» در روز مبعث رسول خدا(ص) با محدودیت و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن تکلیف دختران ستاد فهما آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ۹ ساله شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست هم اندیشی پژوهشگران علوم شناختی با حضور سید محمد مهدوی، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی و مدیران و مسئولان دانشگاه خلیج فارس در بوشهر برگزار شد. در این نشست راه‌های توسعه همکاری‌های علمی و تحقیقاتی درحوزه علوم شناختی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدوی، با اشاره به اهداف و سیاست‌های این ستاد برای حمایت از اجرای طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درحوزه‌های مختلف علوم شناختی گفت: با تلاش‌های این ستاد و به منظور تربیت نیروی کارآمد و متخصص تاکنون ۲۲ هسته پژوهشی در حوزه‌های علوم و فناوری‌های شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور تشکیل و فعال شده است.  

وی با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های پژوهشی به همکاری‌های مشترک میان محققان و اساتید نیاز دارد، گفت: ستاد یکی از حلقه‌های رابط در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی محسوب می‌شود و برای تحقق این هدف حمایت‌های لازم را ارائه می‌کند.

وی توجه به حوزه‌های سلامت و سرمایه شناختی، آموزش و پرورش شناختی و شناخت اجتماعی را از جمله اولویت‌های ستاد بر شمرد و گفت: رویکرد ستاد بهره گیری و بهره‌مندی ازدستاورد‌های علوم و فناوری‌های شناختی برای ارتقاء و افزایش توانمندی مهارت‌های شناختی درسطح جامعه و نیز کمک به امر یادگیری و یاددهی با شیوه‌های شناختی در نظام آموزشی است و ستاد آماده است با حمایت همه جانبه از طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بستر‌های لازم را برای تحقق این اهداف مهم فراهم آورد.

وی اضافه کرد: پژوهشگران و فناوران می‌توانند از طریق سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و همچنین سامانه خدمت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اطلاعیه‌ها آگاه شده و برای دریافت حمایت اقدام کند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود