Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریدونی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار با اعضای تیم در تمرین، اظهار داشت: بر سر تمرین حاضر شدیم تا درد و دل‌های بچه‌ها را بشنویم و اگر مشکلی دارند آن را برطرف کنیم. در واقع این جلسه بیشتر در حد آشنایی بود.

وی در مورد برگزاری جلسه با سرمربی تیم عنوان کرد: جلسه‌ای هم روز گذشته با رحمان رضایی داشتیم که در چند محور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از موضوعات؛ برنامه‌ریزی برای نقل و انتقالات و تقویت تیم پس از نیم‌فصل اول بود. موضوع دیگر برنامه‌ریزی برای تعطیلی حدودا 2 ماهه لیگ بود. اگر بتوانیم در این مدت یکی-دو اردو برای بچه‌ها تدارک می‌بینیم. ضمن اینکه در خصوص مسائل و مشکلات تیم هم صحبت کردیم تا برطرف شوند و کادر فنی و بازیکنان با تمرکز کامل به کارشان ادامه دهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص درخواست سرمربی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی گفت: رحمان رضایی دو بازیکن را از ما درخواست کرده و ممکن است یکی دو بازیکن دیگر را هم درخواست بدهد.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است هیأت مدیره دچار تغییر و تحولات دیگری بشود، اظهار داشت: خیر. البته تغییر و تحولات هیات مدیره بر عهده من قرار ندارد اما با اینحال فعلا خبری هم در مورد این مساله نیست.

فریدونی درخصوص شایعاتی که پیرامون میلادجهانی و استقلال مطرح شده، گفت: میلاد جهانی تحت قرارداد باشگاه ذوب‌آهن است. قاعده کار این است که؛ استقلال یا هر باشگاه دیگری که او را می‌خواهد باید به ما پیشنهاد بدهد. بعد از آن، با شگاه ذوب‌آهن هم یا قبول می‌کند یا قبول نمی‌کند. اگر غیر از این چارچوب صحبتی انجام شده برای هر دو طرف غیر قانونی و غیراخلاقی است.

وی در مورد اینکه ممکن است بازیکنان دیگری از ذوب‌آهن هم مورد توجه سایر تیم‌ها قرار بگیرند، عنوان کرد: در مورد این موضوع اطلاعی نداریم و بهتر است اطلاعی هم نداشته باشیم! هر بازیکنی ممکن است مورد توجه و پیشنهاد تیم‌های دیگر قرار بگیرد. ما هنوز به نیم‌فصل نرسیده‌ایم و زمان نقل و انتقالات هم نیست. قاعدتاً هرگونه مکاتبه و مذاکره در این مورد باید با باشگاه ذوب‌آهن انجام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعیت پرونده مهدی مهدی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر اظهارداشت: در حال پیگیری این دو پرونده در کمیته وضعیت و دیگر مراجع ذیربط فدراسیون فوتبال هستیم.

فریدونی در پاسخ به این سئوال که با توجه به مصوبه هیأت مدیره پیش از حضور او، فرصتی به رحمان رضایی داده شد و آیا ممکن است فرصت دوباره‌ای برای امتیاز‌گیری تعریف شود یا اینکه ذوب‌آهن تا انتهای فصل با این سرمربی به کار خودش ادامه می‌دهد، گفت: در خصوص آن مصوبه شرایطی به وجود آمد که الان عملاً دیگر موضوعیت ندارد. البته هیأت مدیره اختیار دارد هر تصمیمی را بگیرد اما در حال حاضر بنای ما این است که همین کادر فنی را حفظ و به آنها کمک کنیم.

وی افزود: تا آخر فصل حتی مشخص نیست که ما زنده هستیم یا خیر اما من به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه نظرم این است که این کادر فنی حفظ شود. این تجربه را سال گذشته داشتیم که 3 مربی عوض کردیم اما وضعمان هم تا روز آخر خوب نبود. یعنی الزاماً به این معنی نیست که تغییر کادرفنی می‌تواند نتایج را تغییر بدهد و موفقیت به وجود آورد. هیچ تضمینی وجود ندارد بنابراین بهتر است با همین شرایط ادامه دهیم.

فریدونی در خصوص روحیه تیمی ذوب‌آهن پیش از برگزاری دربی اصفهان، اظهار داشت: با برد مقابل نساجی روحیه تیمی خیلی بهتر شده، در این چند روز هم سعی کردیم اقداماتی انجام دهیم که اعضای تیم با تمرکز بیشتری کار کنند. چون یکی از مشکلات مهم ما عدم تمرکز بوده و اکثر گل‌ها را در دقایق آخر خوردیم. بنابراین سعی کردیم شرایط را مناسب کنیم که بخشی از آن شارژ مالی بوده و در کنارش تلاش کردیم فضای همدلی بیشتری را در تیم به وجود بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مذاکراتی را برای تعلیق محرومیت رحمان رضایی (به خاطر اخراج در بازی قبلی مقابل نساجی) و حضورش روی نیمکت تیم در بازی حساس مقابل سپاهان، با فدراسیون انجام داده‌اند، گفت: فکر نمی‌کنم چانه‌زنی تأثیری داشته باشد. به هر حال قانون اجرا شده است. همه بازی‌ها هم حساس هستند. چنین درخواستی از فدراسیون نداشتیم. مردانه با همین شرایط و با وجود همین اخراجی‌ها به مصاف سپاهان می‌رویم و ان شاالله برنده می‌شویم. ضمن اینکه فرقی نمی‌کند، سرمربی روی سکو می‌نشیند که فاصله زیادی با نیمکت تیم ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن فدراسیون فوتبال نقل و انتقالات مجتبی فریدونی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن لیگ برتر دربی اصفهان سپاهان فولاد شهر میلاد جهانی کمیته وضعیت دانیال اسماعیلی فر مهدی مهدی پور مدیرعامل باشگاه باشگاه ذوب آهن رحمان رضایی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم