Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۴۲ پروژه با صرف بیش از دو هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان اسفراین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی بهره برداری و کلنگ زنی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، غلامرضا هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر در اسفراین با گرامی داشت دهه فجر اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کشورمان در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، عمرانی، زیرساختی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

هوائی با بیان اینکه گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به برکت انقلاب به اتمام رسید، گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است، مراقب تبلیغات منفی دشمنان در فضاهای مجازی باشیم.

وی همچنین با اشاره به بهره برداری از ساختمان اداری کمیته امداد اسفراین، بر پرهیز از توسعه غیر ضروری تاکید کرد.

هوائی افزود: تلاش کنیم تا با توسعه صنعت و اشتغالزایی در استان، محرومان توانمند شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، برنامه ریزی برای شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در بخش صنعت را از جمله مطالبات استانداری خراسان شمالی از فرمانداران استان عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به تولید هزار و ۴۰۰ مگاوات برق در خراسان شمالی، اظهار کرد: فقط ۲۵درصد از این میزان تولید در استان مصرف می شود که این ظرفیت، فرصت را برای توسعه صنایع نیز فراهم کرده است.

هوائی با تصریح بر اینکه یافته های پژوهشی دانشکده فنی اسفراین در حوزه کشاورزی توسعه یابد، بر لزوم تحقیق در زمینه ایجاد ظرفیت های کشاورزی بومی بیشتر در این منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی