Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری گیلان، بیان کرد: بدهی بالای دانشگاه علوم پزشکی، معیوب بودن زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و ناتمام ماندن پروژه‌های درمانی که در این حوزه از استان‌های محروم کشور نیز عقب تر بودیم، از جمله مشکلات گیلان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه با همکاری مسئولان ملی و استانی توانستیم در این مدت اقداماتی جهت رفع این محدودیت‌ها انجام دهیم، افزود: راه اندازی اورژانس هوایی، اورژانس بیمارستان رازی و افزوده شدن آمبولانس پیشرفته به ویژه در مناطق صعب العبور از جمله این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه برف سال گذشته ۳۳ میلیارد تومان به زیرساخت‌های بهداشتی استان خسارت وارد کرد، گفت: در دوران شیوع کرونا در کمتر از دو هفته تعداد بیماران ما از چند نفر به هزار و ۷۰۰ بیمار رسید.

سالاری با بیان اینکه ۳۰ نفر از کادر بهداشت و درمان استان گیلان در جریان کرونا به درجه شهادت رسیدند، اضافه کرد: از سه ماه پیش تاکنون سیر کرونا در گیلان ثابت بوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای بیمارستان‌های استان گیلان تجهیزات خریداری شده است.

سالاری تصریح کرد: دو رودخانه رشت باعث آلودگی زیستی و آسیب جسمی و روحی مردم استان شده و از رئیس قوه قضائیه خواهشمندیم برای بهسازی این دو رودخانه اقدام کنند.

کد خبر 5139001

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان سالاری دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا تجهیزات پزشکی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان انقلاب اسلامی ایران بوشهر آمار کرونا شهرستان کرج شیراز افتتاح طرح عمرانی عکس استانها شهرکرد جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229909 برچسب‌ها جانبازان

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • روند کاهشی شاخص‌های مرده زایی و بستری متصل به تولد در استان همدان
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه