Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:32:37 GMT

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دراستان سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۷۵۶۸

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دراستان سمنان آغاز شد

فلاح لاله زاری با اشاره به آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم فجر دراستان سمنان گفت: امسال ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در سینماهای سمنان و شاهرود اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری» در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در سینماهای سمنان و شاهرود اکران خواهد شد گفت: اکران این فیلم ها که روزانه هر فیلم سه نوبت اکران می شود تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نرخ بلیط این فیلم ها را هر قطعه 200 هزار ریال ذکرکرد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی بلیطی در گیشه سینماها عرضه نخواهد شد و افراد می توانند با مراجعه به اینتریت از طریق سه سامانه ایران تیک، سینما تیکت و گیشه هفت به سه آدرس اینترنتی: https://www.irantic.com/ ،  https://cinematicket.org/  و https://www.gisheh7.ir/  بلیط خود را تهیه کنند.

 

وی با بیان اینکه بلیط ‌فروشی اکران مردمی تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد و علاقه‌مندان تا لحظه نمایش فیلم، می‌توانند بلیط ‌های مورد نظر خود را خریداری کنند افزود: طبق دستورالعمل ها و به دلیل شرایط کرونایی حداکثر از 30 درصد ظرفیت سینماها باید در جشنواره امسال استفاده شود.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه طبق برنامه هر روز در دو سانس ۱۵ و ۱۸:۱۵ این فیلم ها اکران می شوند اظهارداشت: دوستداران هنر سینما در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ و هلال شاهرود به دیدن فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجربشینند.

 

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران دو فیلم از عصر چهارشنبه در استان سمنان آغاز شد.

 

در اولین روز اکران فیلم های این جشنواره قشرهای مردم در سمنان و شاهرود به تماشای دو فیلم «شیشلیک» و «زالاو» در سینماهای یادمان سمنان و فرهنگ و هلال شاهرود نشستند.

 

در دومین روز اکران فیلم های جشنواره فجر عصرامروز پنجشنبه دو فیلم «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و «روشن»به کارگردانی سیدروح الله حجازی در سینماهای یادمان سمنان، فرهنگ و هلال شاهرود اکران می شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال

چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان در حاشیه اعزام کاروان زیارتی از شاهرود در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان ۸۵ نفره امشب از شاهرود به تهران عزیمت می‌کنند و صبح فردا (جمعه) به سمت سرزمین وحی عازم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شد، اظهار کرد: یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان(شاهرود) و کاروان دیگری برای غرب(سمنان) در نظر گرفته شد.

چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار کرد: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال