Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:55:33 GMT

شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۰۱۱

شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین دیدار تیم های تراکتور و پرسپولیس عصر پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام(ره) تبریز برگزار شد.

در نیمه نخست این بازی که با شروع طوفانی سرخ پوشان تبریزی همراه بود، هر ۲ تیم حملاتی روی دروازه همدیگر انجام داند  که در نهایت موفق به گل زنی نشدند و دقیقه ۳۵ بازی شوت محکم عباس زاده از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه حامد لک به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دقیقه ۳۹ بازی، احسان حاج صفی دروازه پرسپولیس را با خطر روبرو کرد که در نهایت توپ به بیرون رفت تا نیمه اول این بازی با بازیکنان هر ۲ تیم با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، یاران مسعود شجاعی بازی سرعتی را در دستور کار خود داشتند و دقیقه ۴۹ بازی اوکاشا حمزویی ضربه محکمی به سمت دروزاه پرسپولیس زد که با اختلاف اندکی از دروازه لک به بیرون رفت و ثمری برای سرخ پوشان تبریزی نداشت.

دقیقه ۵۳ سید جلال حسینی در حضور مدافعان پر تعداد تراکتوری ها با ضربه سر محکم دروازه اخباری را باز کرد تا اولین زننده گل این دیدار تیم پرسپولیس باشد.

دقیقه ۶۶ بازی این بار عباس زاده دوباره دروازه پرسپولیس را با ضربه سر تهدید کرد که با اختلاف از کنار دروازه لک به بیرون رفت.

محمدرضا اخباری دقیقه ۷۲ بازی با یک عکس العمل زیبا شوت محکم بازیکن پرسپولیس را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۷۸ دفاع تیمی تراکتوری ها در محوطه جریمه مانع از دریافت گل دوم پرسپولیسی ها شد.

تراکتور در این بازی با محمد رضا اخباری، محمد رضا خانزاده، وفا هخامنش، میثم تیموری، اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی، احسان حاج صفی(امین اسدی)، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری(مهدی قنبری)، محمد عباس زاده و اوکاشا حمزویی(محمد قادری) وارد میدان شد.

همچنین تیم پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی(محمد مهدی خوانی)، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و مهدی عبدی(امید عالیشاه) مقابل تراکتور صف آرایی کرد.

تیم داوری این دیدار را مهدی سیدعلی به عنوان داور وسط، محمد رضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر کمک های اول و دوم، حمید رضا کنعانی داور چهارم، محمد رضا اکبریان و محمد حسین ترابیان داوران پشت دروازه و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. 

در طول بازی میلاد فخرالدینی از تیم تراکتور و سعید آقایی، حامد لک از تیم پرسپولیس کارت زرد گرفتند.

از حواشی بازی امروز می توان به مراسم ادای احترام پیش از آغاز بازی بازیکنان ۲ تیم برای "علی انصاریان"، بازیکن سابق پرسپولیس که روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت، اشاره کرد که بر این اساس تیم پرسپولیس با لباس یکدست مشکی وارد میدان شد.

همچنین اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه یادگار امام از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

تیم تراکتور با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در مجموع با ۱۹ امتیاز به رده ششم جدول سقوط و تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز به رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس صعود کرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم پرسپولیس بیرون رفت محمد رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم

پرسپولیس در بازی برابر آلومینیوم اراک برتری یک نیمه‌ای خود را در ۴۵ دقیقه دوم از دست داد تا مسابقه با تساوی در وقت معمول به وقت‌های اضافه کشیده شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در 90 دقیقه با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 ابتدا با دو گل پرسپولیس را از حریف پیش انداختند اما تعویض های حسینی در نیمه دوم جواب داد و مهدی لیموچی در دقیقه 84 و شروین بزرگ در دقیقه 6+90 با دو گل کار را به تساوی کشاندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (78-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (46-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (78-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (70-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (78-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

نیمه اول

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 54: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی ها را برگشت داد.

دقیقه 57: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه 66: امین جهان کهن هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 71: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه 80: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

.

دقیقه 1+90: تعلل پرسپولیسی ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه 6+90: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم