Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:41:30 GMT

درآمد روستائیان کهگیلویه و بویراحمد دوبرابر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۸۳۸۹

درآمد روستائیان کهگیلویه و بویراحمد دوبرابر شد

گروه استان‌ها- معاون توسعه مناطق روستایی و محروم رئیس جمهوری گفت: درآمد روستائیان کهگیلویه و بویراحمد طبق داده‌های مرکز آمار ایران از سال ۹۶ تا ۹۸، دوبرابر شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کاوه معراجی ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:درآمد روستاییان در استان طبق داده‌های مرکز آمار ایران از سال 96 تا 98 دوبرابر شده و مردم این استان قادر به پس‌انداز سالانه 5 میلیون تومان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: 720 روستای این استان دارای جمعیت بالای 20 خانوار و 922 روستا با جمعیت کمتر از 20 خانوار با جمعیتی افزون‌بر 26 هزار نفر زندگی می‌کنند.

معراجی افزود: 97 درصد از راه‌های روستایی استان آسفالته هستند و این آمار بیش از میانگین کشوری بوده و 75 درصد روستاهای استان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار هستند.

35 هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم شده در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد+تصاویرگازرسانی به 2366 خانوار روستای جنوب آذربایجان‌غربی با اعتبار 218 میلیارد ریال انجام شدفلسطین| نظامیان صهیونیست یک روستا در کرانه باختری را ویران کردند

وی با اشاره به اینکه 47 درصد از منازل مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد مقاوم سازی و بهسازی شده‌اند، ادامه داد: در زمینه ایجاد خانه بهداشت روستایی در استان به جشن پایان نزدیک شده‌ایم.

معراجی خاطرنشان کرد: درآمد روستاییان در استان طبق داده‌های مرکز آمار ایران از سال 96 تا 98 دوبرابر شده و مردم این استان قادر به پس‌انداز سالانه 5 میلیون تومان هستند.

معاون برنامه ریزی و امور زیر بنایی معاونت توسعه مناطق روستایی و محروم رئیس جمهوری یادآور شد: نرخ بیکاری در سال 95 قریب به 2/9 دهم در سال 97 حدود 10 و 6 دهم، در سال 98 هفت درصد و در تابستان 99 به 6 درصد رسیده است.

انتهای پیام/541/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندگی روستایی زندگی روستایی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد