Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:57:01 GMT

ایجاد تنش در جهان اسلام هدف اصلی آمریکاست

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۰۹۳۹۰

ایجاد تنش در جهان اسلام هدف اصلی آمریکاست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز پنجشنبه در جمع روحانیون شهرستان هشترود اطهار داشت: هدف دشمنان جریان سازی از طریق شبکه های ماهواره ای است و در این زمینه چندین شبکه مختلف راه اندازی و در حال تولید و پخش جریان و تفکر لندنی و صهیونیستی هستند.

وی خواستار هوشیاری و آگاهی روحانیون نسبت به این مسائل شد و گفت: دشمن به هیچ وجه با جامعه اسلامی و به ویژه ایران تعارف ندارد و در هر کجا که بتواند ضربه وارد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی وظیفه و رسالت مهم طلاب و روحانیون در مقابل فتنه گری های مختلف را بسیار حساس و سنگین دانست و اضافه کرد: تشخیص راه درست در غبار فتنه‌ها و هدایت مردم در مسیر درست نقشی است که بر عهده روحانیون ولایت مدار و آگاه به عنوان عمارهای جامعه است.  

حجت الاسلام سرایی گفت: داشتن بینش و بصیرت در مسایل مختلف توسط مردم و روحانیون در مواجه با توطئه‌های فرهنگی دشمنان بسیار حیاتی است .
وی با قدردانی از تلاش های روحانیون در مبارزه با کرونا بیان کرد: در شرایط بحرانی کرونا نقش طلاب و روحانیون با روحیه جهادی پای کار بودند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشور ادامه داد: در دوران مبارزه با ویروس کرونا روحانیون بسیجی و جهادگر در عرصه سلامت خوش درخشیدند و آنان از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی مراغه هشترود آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به جنگ تمام عیار اقتصادی استکبار جهانی با فشار و تحریم اقتصادی، کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام جواد جعفری شامگاه _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز کارگر، اظهار کرد: برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد، دین اسلام نگاه والایی به کارگران دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است.

وی با اشاره به سخنان گهربار رهبری که اگر حال کارگران جامعه خوب باشد حال جامعه هم خوب خواهد شد، افزود: کارگران قشر زحمتکشی هستند که به چرخه اقتصاد کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام جعفری خطاب به مسئولان خواستار رسیدگی به امورات کارگران شد و گفت: کارگران با جهاد اقتصادی خود ایران را در اوج اقتدار نگه داشته است.

منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: کارگران جامعه و خانواده‌های آنان برای کشور عزیز هستند و برخلاف نگاه لیبرالیسم غرب که نگاه ابزاری به کارگران دارد در دین اسلام نگاه والایی به کارگران وجود دارد که مصداق آن احادیث نقل شده از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت (ع) است که فرموده‌اند کار در جامعه اسلامی یک افتخار و منشأ عزت است از این‌رو در فرهنگ اسلامی کارگر یک جایگاه خاص دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری ادامه داد: امید می‌رود این برنامه‌ها بهانه‌ای برای تقدیر از جامعه کارگری، طرح مشکلات این قشر و فتح بابی برای حل این مشکلات باشد و کارگران نیز با مجاهدت در عرصه اقتصادی روز به روز به قدرت اقتصادی کشور اضافه کنند.

صدای کارگران در مجلس خواهم بود

نبی اله محمدی کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه مجلس خانه تمامی اقشار جامعه من جمله کارگران است و نماینده‌ای از جنس مردم می‌خواهد نه اینکه به احزاب تمامیت خواه و انحصارطلب یا گرایش به دولتی‌ها داشته باشد.

کاندیدای مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم با بیان این مطلب در همایش بزرگ جامعه کارگری، اظهار کرد: امروز امنیت شغلی کارگران اغلب زیر سوال است که اگر از سوی مردم به مجلس راه یابم، قطعاً وظیفه دارم حقوق کارگران را پیگیری نمایم.

کد خبر 750252

دیگر خبرها

  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام