Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان خراسان شمالی از واحدهای بجنورد و شیروان بازدید و با گروه‌های مختلف دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی و روسای واحدها و مراکز استان، با اشاره به مولفه های کلیدی در تحقق فرهنگ اسلامی و انقلابی، گفت: برخی مولفه‌ها در فرهنگ باید به صورت داشبوردی مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در جامعه دانشگاهی اعتماد به نفس ملی کاهش یابد و یا عقلانیت، کرامت، نگاه بلندمدت و روحیه مجاهدت و خلاقیت با مخاطره مواجه شود، گسترش فضای دینی و انقلابی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این علایم داشبوردی باید به صورت لحظه‌ای مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: غفلت از این مولفه‌ها و عدم تلاش برای تحقق و تثبیت و ارتقای آنها، آسیب‌های جدی به فرهنگ اسلامی و انقلابی خواهد زد.

 جهان بین ادامه داد: نتایج حاصل از پیمایش سیمای زندگی در حل مسائل زیست بوم محلی منطقه‌ای باید مورد استفاده قرار گیرد. اگر جایی می‌بینیم امید به آینده ضعیف شده باید برای ارتقای امید برنامه ریزی کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یکی از راههای افزایش امید را افزایش مهارت و قدرت خوداتکایی دانشجو دانست و بیان کرد: چنین شخصیتی در مواجهه با تنگناها خود را نمی بازد و با استفاده از توان خود می تواند عرصه‌های جدید بگشاید.

 جهان بین با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه معاونت فرهنگی و دانشجویی تمهید مقدمات نقش آفرینی اساتید، بسیج، تشکل ها و کانونها و نشریات و خانواده است، خاطرنشان کرد: باید زمینه ای فراهم شود تا زنجیره تولید، توزیع و مصرف فرهنگی توسط خود دانشگاهیان شکل گیرد و در این زمینه باید بسترها و زیرساخت های لازم توسط دانشگاه فراهم شود.

حضور در یادمان شهدا و تجدید پیمان با شهدای گمنام دفاع مقدس، دیدار با کارکنان و اعضای هیئت علمی واحدهای بجنورد و شیروان و دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های سفر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به استان خراسان شمالی بود.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1088687 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی و دانشجویی معاون فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد