Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@04:38:52 GMT

۱۵ پروژه مدرسه‌سازی در خلخال بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۱۰۰۱

۱۵ پروژه مدرسه‌سازی در خلخال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش روز جمعه ایرنا، دولت لطفی در آیین شروع عملیات احداث پروژه‌های آموزشی در ۶ روستای خلخال افزود: هم اکنون هیچ پروژه نیمه تمام آموزشی در این شهرستان وجود ندارد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون ساختمان آموزشی هنرستان فنی باهنر خلخال با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، مدرسه نامجو با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار ،کارگاه اموزشی هنرستان فنی پسرانه شهید مطهری و همچنین مدرسه مجتمع مسکونی مهر این شهر در حال آماده سازی برای بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: برای ساخت مدرسه در روستاهای نمهیل و لرد و همچنین اجرای سه پروژه مدرسه سازی مشارکتی در روستاهای یلوجه‌،گلوجه و خمس خلخال بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

معاون عمرانی وزیرآموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور هم در این آیین گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام ۲ شهرستان خلخال و کوثر تامین می‌شود.

مهر الله رخشانی‌مهر با اشاره به شروع عملیات اجرایی ۶ مدرسه در روستاهای نمهیل از توابع بخش خورش رستم، لرد از توابع بخش شاهرود، یلوجه، گلوجه و خمس از توابع بخش مرکزی خلخال و مدرسه روستای نصرآباد کوثر افزود: اعتبار مورد نیاز ساخت این مدارس بصورت مشارکت ۵۰ درصدی دولت و ۵۰ درصدی خیران تامین خواهد شد.

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خلخال استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خلخال مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور خلخال استان اردبیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است