Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:43:54 GMT

بهترین پاسخ به اعتماد محمد ربیعی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۲۹۰۲

بهترین پاسخ به اعتماد محمد ربیعی (عکس)

سنگربان 30 ساله مسی‌ها روز گذشته توانست نمایش درخشانی را در مشهد از خود به اجرا در بیاورد و نقش کلیدی در پیروزی خارج از خانه تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه" نگاهی به آمار و ارقام دوئل روز گذشته شهر خودرو و مس نشان می‌دهد که شاگردان محمد ربیعی موفق شدند با یک نمایش متوسط و کسب یک برد اقتصادی، مشهد را به مقصد رفسنجان ترک کنند؛ مسی‌ها روز گذشته تنها دو شوت در چارچوب داشتند که یکی از آن‌ها با کار انفرادی زیبا و اشتباه دفاع شهر خودرو به گل بدل شد و همان ضربه کافی بود تا سه امتیازی خارج از خانه به حساب شاگردان ربیعی واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در مقابل شهر خودرویی‌ها 6 شوت در چارچوب داشتند که هیچکدام راهی به دروازه مس پیدا نکرد؛ چرا که در خط دروازه مس، داوود نوشی‌صوفیانی نمایش خیره‌کننده‌ای از خود نشان داد و توانست بهترین پاسخ ممکن را به اعتماد ربیعی بدهد. نوشی‌صوفیانی که از هفته دهم بار دیگر به ترکیب مس بازگشته، پنج دیدار اخیر تیمش توانسته سه کلین‌شیت کند و نمایش درخشان او روز گذشته باعث شد تا نامش حتی پیش‌تر از فراز امامعلی گلزن به عنوان برترین بازیکن میدان مطرح شود.

 

 

چرا که از دیدگاه سایت آماری یازده، سنگربان مس موفق شد 6 مهار، 3 خروج موفق و 4 بازیابی توپ داشته باشد و با ثبت این آمار درخشان و جلوگیری از گلزنی مهاجمان زهردار شهر خودرو از جمله حسین مهربان و امین قاسمی‌نژاد، داوود نوشی‌صوفیانی با نمره 8.4 بهترین بازیکن دوئل شهر خودرو و مس شناخته شد؛ نوشی‌صوفیانی یکبار هم کاشته زیبای رحمان جعفری را از زیرطاق دروازه بیرون کشید تا آمادگی‌های خود را این‌چنین نشان بدهد و مانع اولین گل فصل جعفری شود.

 

 

نمایش ایده‌آل نوشی‌صوفیانی باعث شد تا ربیعی همچنان به این دروازه‌بان 30 ساله اعتماد کند و برای دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس نیز او در خط دروازه هفتمین تجربه خود در لیگ بیستم را سپری کرده و به جای ناصر سالاری، از دروازه مس حراست کند.

 

عکاس: محسن بخشنده

داود نوشی صوفیانی مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان نوشی صوفیانی شهر خودرو روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای ۴۵ دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت‌های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد