Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:05:00 GMT

خطبه‌های نماز جمعه مراکز شهرستان‌های استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۳۱۵۳

خطبه‌های نماز جمعه مراکز شهرستان‌های استان یزد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز به بزرگداشت دهه فجر افزود: این روزها ، یادآور غلبه حق بر باطل است و باید برای ماندگاری آن در میان نسل‌های آینده اقدام کرد.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف همیشگی دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی آن است که به اشکال مختلف مردم را از نهضت جدا کنند، بنابراین باید مسوولان به فکر اقشار مختلف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی‌الدینی به برخی مشکلات فرهنگی و اقتصادی در جامعه پرداخت که فشار زیادی بر مردم وارد کرده و گفت: بخشی از مشکلات ریشه در تحریم‌ها دارد و بخشی به خاطر سوء مدیریت است.

امام جمعه مهریز گفت: مسوولان باید بر فعالیت خود بیفزایند و برای گره‌گشایی از مسایل و مشکلات مردم بیش از گذشته بکوشند چون مردم از برخی نارسایی‌ها گله‌مند هستند.

امام جمعه ابرکوه : دسیسه آمریکا علیه ایران بازی با ابزار تحریم است
امام جمعه ابرکوه گفت: دسیسه تیم جدید کاخ سفید این است که تحریم جدیدی وضع نکند که برایش هزینه داشته باشد و بنای رفع تحریم‌ها را نیز ندارد زیرا موجب سست شدن اهرم های فشار علیه ایران می شود و بهترین راه را بازی با تحریم‌ها می‌داند تا به خیال خام خود با تأخیر در اعلام سیاست‌های خود - ملت ایران را در حالت انتظار نگه دارد .

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نمازجمعه ابرکوه اظهار داشت: گرچه ممکن است با منّت و تَبَخُتر ، چند تحریم کم اثر را بردارد و امتیازی اندکی بدهد اما شرط گذاری برای رفع بیشتر تحریم‌ها را خواهد داشت،  ترفند دولت بایدن به کارگیری مکرون مکّار است که در جریان برجام ، روزی نقش پلیس خوب و روزی دیگر نقش پلیس بد را  با ادعای مقابله با تهدید هسته ای ایران ایفا کرد و امروز خواهان وارد شدن عربستان سعودی به روند مذاکرات احتمالی با ایران شده است . 
وی تصریح کرد: بایدن میخواهد به منظور بازسازی حیثیّت ویران شده آمریکا با تزویرگری، نجابت نمائی کند و پرچم اقدامات ضد ایرانی را به دست غرب بدهد و غرب و فرانسه را آتش بیار معرکه کند، هدف مکرون جانشین شدن ترامپ در دوشیدن عربستان است و کیسه برای دلارهای سعودی دوخته است . 

حسینی با تبریک ایام الله دهه فجر نیز تصریح کرد:  امسال به واسطه ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی ، امکان برگذاری راهپیمایی ۲۲ بهمن وجود ندارد و ملّت انقلابی وفاداری خود به نظام را در فضاهای مجازی ابراز خواهند کرد . 
وی ادامه داد: اکنون در چلّه و گام دوم انقلابقرار داریم جوانان بانشاط و برومند و انقلابی با مسئولیت پذیری، ایده های انقلابی پدران خود را استمرار می بخشند و آمریکای خائن و جنایتکار را برای همیشه ناکام و منزوی خواهند کرد . 
 

برچسب‌ها مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور مهریز یزد ستاد اقامه نماز کشور ابرکوه دهه فجر اخبار کنکور تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت

حجت‌الاسلام اصغر دهقان امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت واقع در جنوب استان کرمان بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اعلام چگونگی فوت امام جمعه شهر بلوک گفت: برخورد خودرو پژو از عقب با آمبولانس ، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
جواد افشارمنش گفت: سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک بود که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیاء، دربیمارستان امام جیرفت فوت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ۳ سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین نیز از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.‌
شایان ذکر است مرحوم دهقان در مطالبات خود همواره به حل مشکلات ترافیکی محور بلوک اشاره و خواستار حل آنها می‌شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • لبه تیغ
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام