Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه سنندج گفت: امروزه مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند و از مسئولان انتظار می‌رود بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: باید همواره ظلم و ستم رژیم ستم‌شاهی با مردم در دوران قبل از انقلاب و واقعیت‌ها و دستاوردهای بعد از انقلاب برای جوانان امروزی بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دوران قبل از انقلاب خبری از امکانات، جاده، تلفن، برق و گاز نبود اما امروز مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت و آرامش از این‌ها بهره‌مند و به پیشرفت، قدرت و بالندگی رسیده‌ایم.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه حضور مسئولان و همه اقشار مختلف مردم در صفوف نماز جمعه مایه خوشحالی است، تصریح کرد: امروزه مردم با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند و از مسئولان انتظار می‌رود بیشتر در راستای خدمتگزاری به مردم و انقلاب تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سفر روز گذشته نوبخت به استان دستاوردهای خوبی از جمله تخصیص اعتبار، برطرف کردن مشکلات مردمان مناطق حاشیه‌نشین، آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج و برطرف کردن مشکل آب شرب این شهر و شنیدن سوت قطار و اتمام پروژه راه‌آهن همدان - سنندج تا چهار ماه آینده را برای مردم کردستان به دنبال داشت افزود: بنده نیز درخواست احداث 4 هزار واحد مسکن ویژه محرومان و افراد فاقد مسکن را به رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرده که خوشبختانه با موافقت روبه‌رو شد.

قدردانی از تلاش‌‍‌های شبانه‌روزی سپاه و نیروی انتظامی در کردستان     

ماموستا رستمی با بیان اینکه سخنان حضرت امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شیعه و سنی تفاوتی با هم ندارند و باید همه با هم از خدمات انقلاب سهیم و برخوردار شوند، باعث وحدت و اتحاد جامعه اسلامی شده است اظهار داشت: از همه مسئولانی که خود را خدمتگزار مردم دانسته و نیروی انتظامی و متولیان امنیت که در راستای تأمین امنیت و آرامش جامعه جانشان را فدا می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: از تلاش‌های سپاه پاسداران که همواره غمخوار مردم و دنبال برطرف کردن مشکلات مردم و در این ایام کرونایی زحمات زیادی برای مقابله با این ویروس منحوس کشیده و تقبل کرده‌اند، صمیمانه قدردانی کرده و امیدوارم خداوند به آنان ترقی و سربلندی عطا کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان: نظام اسلامی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی آمده استمذاکره دیگری وجود ندارد/ دولت نقطه ضعف اقتصادی را از دست دشمن بگیرد

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به رفتار مردمی و غم‌خواری پیامبر(ص) نسبت به مردم اشاره کرد و افزود: رسول گرامی اسلام(ص) همواره دنبال هدایت جامعه بشریت بود و اسلام نیز دین ترحم، وحدت، علاقه، مهربانی و خدمتگزاری بوده، بنابراین انسان‌ها نسبت به هم‌نوعان خود فخرفروشی، غرور و تکبر نداشته باشند چرا که همه نژادها و اقوام نزد حق‌تعالی تفاوتی ندارد.

وی با یادآوری اینکه ثواب یک ساعت عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است، به صفات بارز پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره و عنوان کرد: حضرت محمد(ص) نسبت به ایمانداران رئوف، مهربان، با رحم و با عطوفت بوده و در صورتی‌ که مشکلی برای امتش ایجاد شود، احساس درد کرده بنابر این ما چرا نباید با اخلاق و احترام مراقب یکدیگر باشیم؟

ماموستا رستمی تأکید کرد: انسان‌ها در رفتار و برخوردشان نسبت به هم‌نوعان خود تجدید نظر کنند چرا که بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) خداوند به کسی رحم کرده که قلبشان سرشار از محبت، مهربانی و با رحم باشد.

مسئولان متولی با درایت معتادان را به زندگی برگردانند 

وی خطاب به نمازگزاران خاطرنشان کرد: رحیم و مهربانی کسی است که به عامه بشریت رحم کند نه اینکه تنها به فکر خودش باشد مبتلا شدن جوانان به مواد مخدر و رهایی در گوشه و کنار خیابان مایه ناراحتی است و از همه متولیان امر انتظار داشته که با درایت جوانان را به زندگی برگردانند و برای جوانان بهبود یافته احترام قائل شده و آنان را به دایره ایمان و مساجد دعوت کنیم.

امام جمعه سنندج در پایان همه مسئولان و مردم را به مشارکت و همراهی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه دعوت کرد و یادآور شد: همه با هم از حق‌تعالی طلب کرده که شر این ویروس کرونا را سر مردم کوتاه کرده و مسلمانان را از آتش شر دشمنان محفوظ و این امنیت و آسایش کنونی را برایمان حفظ کند چرا که در ناامنی، امنیت، شخصیت، احترام و ناموسمان در خطر است.

انتهای پیام/481/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه سنندج روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند