Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل گفت: ۶۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل  ، رضا عبداللهی امروز در نشست با خبرنگاران ضمن عرض تبریک دهه فجر اظهار داشت: صندوق روستایی یکی از دستاوردهای نظام اسلامی است که در راستای تحقق اصل 29 قانون تأسیس شده است و تاکنون  تعداد 60 هزار نفر تحت پوشش بیمه روستایی استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشگین‌شهر بالاترین درصد بیمه‌شدگان روستایی را در استان دارد، افزود: هر سال نسبت به سال قبل رشد دارد، سال 98نسبت به سال 97 حدود 10 درصد رشد داشته است و در 10 ماهه سال‌جاری نسبت به سال گذشته  شاهد رشد 30 درصدی توسعه بیمه اجتماعی در جامعه هدف هستیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل با اشاره به اینکه هیچ‌گونه محدودیت برای عضویت در بیمه روستایی وجود ندارد، گفت: شرط سنی برای عضویت در صندوق حداقل 18 و حداکثر 50 سال سن است و همه افراد حاضر در جامعه هدف صندوق که شرایط سنی مذکور را دارند، می‌توانند تحت پوشش صندوق قرار گیرند.

عبداللهی بیان کرد: حداقل حق بیمه یکسال در سال جاری 270 هزار تومان و حداکثر 660 هزار تومان است که بیمه‌شده با پرداخت سهم خود، می‌تواند از دو برابر حق بیمه که دولت به‌عنوان کارفرما پرداخت می‌نماید، برخوردار شود و همچنین  افرادی که توان پرداخت حق بیمه را به‌صورت یکجا ندارند می‌توانند به صورت اقساط 6 ماهه، چهارماهه و سه‌ماهه پرداخت نمایند.

 وی افزود: توسعه بیمه اجتماعی روستایی به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی استان اعلام شده است و  با توجه به جمعیت قابل توجه روستاییان در اردبیل،  با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روستاییان فاقد بیمه تحت پوشش قرار گیرند‌.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه: صندوق‌های بیمه روستایی در شرایط کرونا نیازمند حمایت بیشتری است 3800 خانوار از صندوق بیمه روستایی استان زنجان مستمری دریافت می‌کنند فراز و نشیب‌های بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر/ وقتی پرداخت حق بیمه روستایی برای کشاورزان بی‌منفعت است

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل همچنین با اشاره به انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی، بیان کرد: یکی ازمشکلات گذشته صندوق عدم نقل و انتقال سوابق بیمه‌ای از صندوق بیمه اجتماعی به سازمان تأمین اجتماعی بود که جزء از دغدغه‌های اصلی بیمه شدگان دو سازمان بود اما با توجه و پیگیری‌های  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مصوبه‌های شورای عالی رفاه و با امضای رئیس جمهور این مصوبه به یک قانون تبدیل شد و امروز بیمه شدگان ما به راحتی می‌توانند سوابقی که در صندوق بیمه اجتماعی دارند را به سازمان تأمین اجتماعی و یا برعکس انتقال دهند.

انتهای‌پیام/131/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بیمه روستایی استان اردبیل تحت پوشش حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دشتبانی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از انبارهای ذخیره سیب زمینی اردبیل اظهار کرد: ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی انباری خریداری شده از حدود سه هزار کشاورزان تولیدکننده بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی استان تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارهای کشاورزان را از کشاورزان خریداری کرده است، افزود: سیب زمینی‌های خریده شده به کارخانجات تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و قسمتی نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از اینکه این مشکل به یک بحران تبدیل شود، بالاخره خرید این محصول شروع شود.

دشتبانی ادامه داد: خرید سیب زمینی در ۶ مرکز خرید با زحمات کلیه عوامل و تلاش‌های کمیسیون خرید مراکز توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی شروع شد و ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6097128

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود