Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از نجات دریاچه ارومیه با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار استانها -

محمد باقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به دستاوردهای سفر اخیر خود به استان و آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام در کردستان پرداخت و اظهار داشت: فرودگاه سقز و راه‌آهن همدان-سنندج را تا قبل از اتمام دولت به اتمام و بهره‌برداری می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه، زیرساخت‌ها توسعه و سوت قطار در استان شنیده شده و کردستان به مرزهای غربی و کشورهای همسایه متصل می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته 17 هزار میلیارد ریال و از سال گذشته نیز تاکنون 10هزار میلیارد ریال برای اجرای ریل‌گذاری راه‌آهن در کشور هزینه شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با وعده اینکه تا پایان دولت 26طرح بزرگ را با 23 هزار میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسانیم، افزود: از این 23 هزار میلیارد ریال، 11 هزار میلیارد ریال اعتبار آن پرداخت شده و بقیه آن نیز براساس اولویت‌ پرداخت خواهد شد.

وی از شناسایی 33 طرح اشتغال‌زا در حوزه تولیدی کردستان خبر داد و تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها پنج هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها چهار هزار و 200 فرصت شغلی فراهم می‌شود.

نوبخت در پاسخ به تسنیم:دولت اصلاحات بودجه را به کمیسیون تلفیق مجلس برمی‌گرداند نوبخت: در صدد کاهش فشار تحریم‌ها بر کشور هستیم؛ موظف به تأمین رفاه مردم هستیم

نوبخت در ادامه از اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام و نجات دریاچه ارومیه با سرمایه‌گذاری بیش از 11 هزار و 900 میلیارد تومان به ارزش امروز خبر داد و اظهار کرد: این کار باعث شده که مشکل آبرسانی به حوضچه آبی دریاچه حل و سطح تراز آب دریاچه بالا بیاید.

وی با اعلام اینکه 80 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد صنایع تبدیلی و مشوق صادراتی در استان اختصاص یافته است، بیان داشت: دولت خود را موظف به حمایت و پشتیبانی از ایجاد این صنایع دانسته و در این راستا اعتبارات لازم را به این بخش تخصیص خواهیم داد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از حمایت از سرمایه‌گذران بخش کشاورزی و گردشگری در استان کردستان خبر داد و اعلام کرد: کسانی‌که در این بخش فعالیت کنند از تسهیلات ارزان‌قیمت دولت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان برنامه و بودجه هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر عبور کرد
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • تراز دریاچه ارومیه از مرز ۱۲۷۰ متر بالاتر رفت
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان