Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر دانشمند صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: پیرو عنایت و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم جزیره هرمز و حسب دستور ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همچنین مدیرعامل محترم بنیاد برکت، مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان به شرح ذیل جهت تجهیز و بهسازی اماکن عمومی جزیره هرمز هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار دستگاه کولر ایستاده ۶۰ هزار که یک دستگاه آن به بخشداری هرمز و سه دستگاه به سالن‌های ورزشی این جزیره خریداری و اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان ادامه داد: در همین راستا ۲۰ دستگاه کولر پنجره‌ای به مدارس جزیره، دو دستگاه به دریابانی هرمز و یک دستگاه به پاسگاه انتظامی اهدا شد.

دانشمند اضافه کرد: دو دستگاه کولر اسپیلت به فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمز، یک ست مبل به کتابخانه هرمز از سوی این ستاد اهدا گردید.

وی عنوان داشت: ۷۰ میلیون تومان کمک نقدی در این راستا تقدیم شد که ۲۵ میلیون تومان آن به زیارتگاه مولا، ۲۵ میلیون تومان به مسجد جامع، ۱۰ میلیون تومان جهت تجهیز استخر سرپوشیده هرمز و ۱۰ میلیون تومان جهت ساخت سایه‌بان پایگاه اورژانس جزیره کمک شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان در ادامه گفت: در همین راستا ۱۴ میلیون تومان به تیم فوتبال هدف هرمز جهت خرید لباس و سایر اقلام مورد نیاز از سوی این ستاد کمک شد.

دانشمند افزود: یک دستگاه کولر اسپیلت به حسینیه سیدالشهدای جزیره اهدا شد و همچنین ایزوگام سقف حسینیه نیز توسط این ستاد انجام گرفت.

وی ادامه داد: دو دستگاه کولر اسپیلت به مسجد حضرت ابوالفضل، یک دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه کولر  اسپیلت ۲۴ هزار و یک دستگاه کولر پنجره‌ای به کانون فرهنگی بانوان جزیره هرمز اهدا گردید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هرمزگان در ادامه تصریح کرد: دو دستگاه کولر پنجره‌ای به سازمان تبلیغات اسلامی، دو دستگاه کولر اسپیلت ۲۴ هزار به کانون پرورش فکری کودکان و یک دستگاه کولر پنجره‌ای به همراه یک دستگاه دوربین به کانون فرهنگی علی ابن ابیطالب(ع) هرمز از سوی ستاد اجرایی اهدا شد.

دانشمند گفت: یک دستگاه کولر ایستاده، یک دستگاه کولر پنجره، یک دستگاه بخور نیولایزر، یک دستگاه نوار قلب، چهار دستگاه فشارسنج عقربه‌ای، دو دستگاه اتوسکوپ، یک دستگاه فشارسنج اطفال، یک دستگاه گوشی پزشکی، یک دستگاه ضربان قلب انگشتی، یک دستگاه تب‌سنج و همچنین یک دستگاه ویلچر به درمانگاه هرمز اهدا شده است.

وی افزود: از سوی این ستاد نیز دو دستگاه کولر پنجره‌ای به‌همراه دو دستگاه جاروبرقی به مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مسجد جامع اهل سنت هرمز و همچنین یک دستگاه کولر پنجره‌ای و یک دستگاه کولر اسپیلت ۲۴ هزار به مسجد امام حسن مجتبی(ع) جزیره اهدا گردید.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشمند ستاد اجرایی فرمان امام راحل هرمزگان بندرعباس تجهیز جزیره هرمز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره دستگاه کولر اسپیلت میلیون تومان یک دستگاه اهدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور با تاکید بر عزم راسخ نهضت مدرسه سازی در خوزستان، گفت: عمل به فرامین مقام معظم رهبری باهدف انتشار امید آفرینی و عدالت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت راهبرد اصلی ما در اداره کل نوسازی مدارس است.   وی با بیان اینکه خدمت به آینده سازان کشور از افتخارات ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان است، افزود: خداوند را شاکریم که در سال گذشته با همت و مدیریت جهادی و جذب مشارکت خیرین مدرسه ساز، توانستیم ۷۰۰کلاس درس را تحویل دانش آموزان خوزستانی دهیم.   سعیدی پور ادامه داد: تجهیز مدارس استان یکی از وظایف و تکالیف اساسی است که ما در این اداره کل پیگیری می‌کنیم. بالاخص توزیع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی که براساس شاخص‌هایی ازجمله؛ اعتبارات استانی تخصیص یافته هر شهرستان،  تعداد کلاس تحویلی هر شهرستان، اقیلم آب و هوایی هر شهرستان، نیاز سنجی اعلام شده از سوی مدیران آموزش و پرورش هر منطقه، مصوبات تعیین شده سفر‌های مقامات استانی و کشوری به هر شهرستان  از جمله سفر ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، ریاست سازمان نوسازی کشور و استاندار انجام می‌شود.   مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به تحویل ۳۸۹ دستگاه کولر در یکسال اخیر به ۵ شهرستان، اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۶ کولر در رامهرمز، ۸۲ دستگاه در باغملک، ۷۵ دستگاه در بهبهان، ۷۰ دستگاه در شوش و ۵۶ دستگاه در مسجدسلیمان توزیع شد.   وی می‌گوید: ما در استان خوزستان به واسطه اقلیم آب و هوایی متنوع، در حوزه توزیع تجهیزات (سرمایشی و گرمایشی) با رعایت عدالت از برنامه ریزی منجسمی بهره‌مند هستیم.   سعیدی پور در پایان یادآور شد: وظیفه ما ایجاد بستر مناسب برای ارتقای کیفیت آموزش و‌پرورش و عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار  در استان خوزستان است؛ و برای رسیدن به این اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ایجاد نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری در قشم