Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی نهضت امام و امت در مساجد تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فرار رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه برنامه های فرهنگی و مسابقه از سوی برخی از مساجد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنامه تعدادی از مساجد به این مناسبت به شرح زیر است:

 

مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی آباد

 

همزمان با ایام الله  دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی از کتاب« عموقاسم»، ویژه کودکان و نوجوانان ۹تا ۱۶ سال برگزار می شود، علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه  می توانند به واحد فرهنگی مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در نازی آباد، خیابان خیابان شهید اکبرمشهدی، میدان پارس مراجعه کنند.

 

مسجد فائق خیابان ۱۷شهریور

 

ویژه برنامه سخنرانی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن با سخنرانی حجج اسلام عبدوس، سیدمهدی خاموشی، سیدامیرحسین حسینی،ماشاالله عابدی،صادق کوشکی،عباس کیاپاشا، محفل انس با قرآن کریم، تکبیر و نورافشانی و برگزار ی مسابقه کتابخوانی شغل شریف

 

مسجد حضرت ولیعصر(عج)لواسان

 

محافل انس با قرآن کریم،سحنرانی دکتر خواجه پور، امیر پیروان،سخنرانی امام جمعه لواسان، جلسات تدبر قرآن کریم

 

 

 

 

مسجد جامع امام سجاد(ع) بلوار اشرفی اصفهانی

 

اجرای پویش سفره های فاطمی به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س) به منظور توزیع ۱۱۰ سبد ارزاق میان خانواده های کم برخوردار که علاقه مندان می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۵۰۲۰۱۲۳۷کمک های نقدی خود را ارسال کنند.

 

مسجد الرسول(ص) رسالت

 

محفل انس با قرآن، برپایی ایستگاه صلواتی،تکریم مادران،راهپیمایی خودرویی، مسابقه روزنامه دیواری بچه های انقلاب و پویش #پرچم بزنید

 

پویش مردمی پای کار انقلاب# می آییم که در محورهای برگزاری جشن خانگی پیرامون دهه فجر است که در قالب فیلم به مسجدafsaran_ir@ ارسال شود.

 

 

 

مسجدقائم(عج) شهرک شهید محلاتی

 

محفل انس با قرآن کریم،شعرخوانی و سرودخوانی، سخنرانی حجج اسلام پیشنمازی،رنجبران،گواهی، دکتر جعفری،سردار حمیدی نیاز از همرزمان حاج قاسم سلیمانی

 

مسجد جامع نظام مافی جنت آباد جنوبی

 

پویش «همدلی ۴۱» به منظور تهیه و توزیع ۱۳۵ سبد کالا به ارزش ۵۴ میلیون تومان میان نیازمندان که علاقه مندان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۵ ۹۹۱۴ ۱۱۹۰ ارسال کنند.

 

 

 

مسجد جامع غدیر خم پاسداران

 

برگزاری مسابقه مجازی منشورگام دوم انقلاب اسلامی ویژه بهمن سال ۹۹ که علاقه مندان می توانند از طریق  کد دستوری*۱۳۷ ۳۳۳# سوالات مسابقه را ارسال کنند.در ایام الله دهه فجر هر روز از بخشی از این بیانیه سوالاتی طرح و در کانال مسجد به نشانیmasjed_ghadeirkhom@  بارگذاری می شود.

 

 

 

مسجدالمهدی(عج)میدان بهارستان

 

مسابقه موبایلی«فجر ۹۹» در بخش های عکاسی، تولیدعکس نوشته یا پوستر، ساخت محتوای صوتی،نمایش کوتاه، استاپ موشن که علاقه مندان تا۲۳بهمن ماه فرصت دارند که آثارشان را به شماره تلفن۰۹۶۷۵۸۹۷۶ ارسال کنند.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب فعالیت های مسجدی مسجد ایام الله دهه فجر علاقه مندان دهه فجر انقلاب انقلاب اسلامی انس با قرآن ارسال کنند قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی