Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلااستان تهران گفت: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی نا ملایماتی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می‌برنند، اما از انقلاب و دستاورده‌های انقلاب با تمام وجود پاسداری می‌کنند.

خبرگزاری میزان - جلسه هماهنگی مسیر‌های حرکت خودرویی و موتوری در جهت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تهران امروز در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلاستان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست حجت الاسلام سیدمحسن محمودی طی سخنانی بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحوه ممکن مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: امسال در حالی یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی قدرتمند‌تر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعار‌های انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی نا ملایماتی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می‌برنند، اما از انقلاب و دستاورده‌های انقلاب با تمام وجود پاسداری می‌کنند.

محمودی با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راهپیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستان‌های استان شده است.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتور سواران خواهند بود و خیابان‌های شهید آیت الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

این مقام مسئول بیان کرد: ضمن حرکت خودرویی و موتوری در مسیرهای۱۲ گانه که هر ساله به عنوان مبادی راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شد، امسال به خاطر حرکت خودرویی و موتوری از سایر مساجد و پایگاه‌های بسیج در سطح شهر تهران حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیر‌های اصلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌ها و همکاران مراسم انقلاب گفت: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیر‌های اصلی را برعهده خواهد داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز جهت هدایت به مسیر‌های اصلی اطلاع رسانی و همراهی لازم را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: راه‌اندازی پویش مردمی هرخانه یک پرچم به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

محمدرضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها به تمام مردم به‌ویژه جامعه شورایی اعم از روستاها و شهرها اظهار کرد: شناسایی مشکلات شهر و رفع نیازهای ضروری شهروندان از وظایف اصلی شوراهای اسلامی شهر است.

وی افزود: اعضای مجلس شوراها و شوراهای اسلامی شهر باید برای شناسایی و رفع مشکلات شهر با شهروندان ارتباط برقرار کنند، چراکه اعضای شوراها نمایندگان شهروندانی هستند که در دل محلات و کوچه پس کوچه‌های شهر زندگی می‌کنند و با شنیدن صدای آن‌ها می‌توان به عمق وقایع در شهر پی برد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شوراهای شهر در تمام ادوار دستاوردهای خوبی برای شهر و شهروندان داشته است؛ از مهم‌ترین اهداف شورای ششم نیز تکمیل و به ثمررساندن پروژه‌های نیمه‌تمام ادوار قبلی به‌ویژه پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر بوده است که از ضروریات و نیازهای حیاتی شهر محسوب می‌شود.

فلاح ادامه داد: خط یک متروی اصفهان در دوره‌های قبل راه اندازی شد و دوره ششم مدیریت شهری اصفهان نیز تلاش کرده است خط دوم آن را به بهره‌برداری برساند و در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 748527

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در پنج حوزه انتخابیه تهران
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟