Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه یزد آیت الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از دانش آموزان در بیان خاطرات خود از دوران انقلاب با بیان اینکه در هجرت امام از تهران به عراق و از عراق به پاریس در کنار ایشان بود، به علاقه امام خمینی به کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: روزی یک خانم فرانسوی همراه با دو کودکش محضر امام آمدند؛ امام (ره) این دو بچه را بر روی زانوهای خود نشاندند و از سیداحمدآقا خواستند پذیرایی کنند، بعد امام پذیرایی را که چند دانه گز بود، با دست خودشان به دهان بچه‌ها گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناصری در پاسخ به سؤال دانش‌آموزان درباره ویژگی‌های آیت‌الله شهید صدوقی(ره) گفت: شهید صدوقی(ره) خیلی مردمی بود و به فکر رفع مشکلات مردم بود، حتی در خارج از کشور، در مناطق کردستان و در زمان جنگ و سیل و زلزله هم به فکر مردم بود.

وی تصریح کرد: مثلاً کردهای کردستان از ایشان تقاضای کمک کرده بودند، ایشان هم به آن‌ها مبالغی پول داد تا جاده و میدان و مسجد بسازند؛ در جریان سیل ایرانشهر و زلزله طبس، ارکان مهم خدمت‌رسانی در یزد، شهید صدوقی بود که با مدیریت وی، کمک های زیادی به مردم این مناطق شد.

وی تاکید کرد: شهید صدوقی عشق و علاقه زیادی به امام داشت و در راه ایشان فداکاری‌های زیادی کرد و در نهایت خداوند شهادت را نصیب وی کرد. 

نماینده ولی فقیه در پایان در پندی پدرانه، خطاب به کودکان گفت: امام(ره) به کودکان و نوجوانان خیلی امید داشتند که آینده‌سازان انقلاب باشند و اخلاق و رفتار و علم‌شان باعث تقویت انقلاب شود.

امام جمعه یزد اضافه کرد: امام تأکید داشتند که کودکان  تربیت اسلامی و الهی شوند؛ از کودکان می‌خواهم به طور جدی درس بخوانند و در کنار درس، دینشان را هم یاد بگیرند؛ گوش به حرف بزرگترها و علمای دین بدهند (نه کسانی که دشمن ما هستند و در فضاهای مجازی و... اعتقادات غلط خودشان را ترویج می‌کنند)، همچنین تلاش کنند تا ایران را روز به روز آبادتر و پایدارتر کنند. 

در این دیدار، دانش‌آموزان یزدی نامه‌ها و نقاشی‌هایی نیز آماده کرده بودند که به آیت‌الله ناصری تقدیم کردند و در پایان هم هدایایی به رسم مهر و یادبود از دستان نماینده ولی فقیه در یزد دریافت کردند.

برچسب‌ها یزد آیت الله محمدرضا ناصری دانش‌آموزان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد آیت الله محمدرضا ناصری دانش آموزان یزد آیت الله محمدرضا ناصری دانش آموزان دهه فجر اخبار کنکور دانش آموزان شهید صدوقی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان امروز جمعه ٧ اردیبهشت ماه با یکی از نمایش‌های عروسکی پرمخاطب خود در سال جاری به نام «استخوان ماهی جادویی» مهمان مردم رفسنجان است.

این نمایش عروسکی امروز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

کد خبر 6089001

دیگر خبرها

  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد