Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:14:11 GMT

کمبود ۱۴۰ پست در ساختار نیروی انسانی گمرک آستارا

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۱۸۸۹۳

کمبود ۱۴۰ پست در ساختار نیروی انسانی گمرک آستارا

ایسنا/گیلان مدیرکل گمرک بندر مرزی آستارا از کمبود ۱۴۰ پست در ساختار نیروی انسانی این اداره کل خبر داد.

کریم رسولی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از ابزارهای توسعه هر کشور، اقتصاد است.

وی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته سهم بالای پیشرفت خود را مدیون‌ اصحاب قلم و رسانه و اطلاع رسانی هستند، ادامه داد: گمرک آستارا با قدمت دیرینه، جزء اولین گمرکات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه گمرک آستارا نگین گمرکات کشور است با همه رویه ها در سه حوزه زمینی، دریایی و ریلی فعالیت دارد، افزود: این گمرک تنها گمرک کشور است به شکل همزمان در این سه حوزه فعالیت می کند.

رسولی در ادامه به رویه های فعال در این گمرک اشاره کرد و یادآور شد: در واردات در ۶ رویه، در صادرات و ترانزیت، هر کدام در دو رویه فعال است.

وی در بخش دیگر سخنان خود از نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "جهش تولید" سخن گفت و خاطر نشان کرد: آستارا به عنوان موفق ترین گمرک کشور، در آستانه شکستن رکود صادرات ۵ میلیارد دلاری می باشد.

وی اضافه کرد: علی رغم اینکه در بیشتر گمرکات کشور در دوران تحریم و کرونا با کاهش صادرات مواجه هستیم، ولی گمرک آستارا افزایش ۵۰ درصدی را در صادرات دارد.

مدیر کل گمرک آستارا با تأکید بر اینکه شاهد افزایش فعالیت ها در گمرک سه مرز شهرستان هستیم، تصریح کرد: این گمرک با کمترین ساختار نیروی انسانی مواجه است.

وی توضیح داد: هم اکنون این گمرک با کمبود ۵۰ درصدی، ۱۴۰ پست در ساختار نیروی انسانی خود کم دارد.

وی تأکید کرد: این موضوع به مراجع بالادست انعکاس شده است و اگر اقدام نگردد، ارائه خدمات در آینده ای نزدیک با مشکل مواجه می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها ساختار نیروی انسانی گمرک آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۱۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان