Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات وزنه‌برداری کهگیلویه وبویراحمد به همراه مختاریان رئیس کمیته داوران ،علی شورش کمیته پیشکسوتان محمود خنجری کمیته اجرایی و شهاب دیباز نایب رئیس هیات وزنه‌برداری استان با شجاعی فر معاونت توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عبدالرحیم کاظمی ، رئیس هیات وزنه‌برداری استان ضمن تشکر از حمایت های علوی مدیرکل ،معاونین در توسعه ورزش وزنه‌برداری در استان ، خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران و ملی‌پوشان وزنه‌برداری استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کاظمی ،رئیس هیات وزنه برداری کهگیلویه وبویراحمد بر توجه به زیرساخت ها و تجهیز سالن های ورزشی در این رشته ، برگزاری دوره های مورد نیاز در دو بخش مربیان و داوران ، تجلیل از پیشکسوتان و اعضای خانواده رشته وزنه‌برداری استان تاکید و از برگزاری دوره مربیگری و داوری در گچساران برای بانوان در آینده نزدیک خبر داد.   رئیس هیات وزنه‌برداری استان، شهرهای یاسوج گچساران را از شهرهای فعال در این رشته عنوان و اظهار داشت: مقدمات راه‌اندازی این هیات در شهرستان کهگیلویه و شهر دهدشت در حال انجام است .   عباس شجاعی‌فر، معاونت توسعه ورزش اداره کل ، ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و گرامیداشت روز زن از رشد و ارتقای رشته وزنه‌برداری در استان خبر و با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان در این رشته خصوصا در بخش بانوان ، خواستار برنامه ریزی بلند مدت و توسعه زیرساخت‌های رشته وزنه‌برداری در گچساران شد.   شجاعی فر ،بر برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری در جهت ارتقاء سطح دانش داوران و مربیان تاکید خواستار استفاده بهینه از ظرفیت های مربیان و داوران استان های همجوار در جهت ارتقاء و رشد این رشته شد.   وی ،از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان در میادین کشوری آسیایی و بین المللی در آینده نزدیک خبر و کسب کرسی‌های فدراسیون‌ها توسط روسای هیات های استانی را یکی از افتخارات ورزش استان ذکر و بر تعامل بیشتر هیات وزنه‌برداری با اداره کل و فدراسیون تاکید کرد.   در این جلسه از طرف هیات وزنه برداری استان با اهد ا لوح سپاسی از علی شورش کمیته پیشکسوتان ، محمود خنجری کمیته اجرایی و عباس شجاعی فر معاونت توسعه ورزش اداره کل تقدیر و تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیدار هیات وزنه برداری استان رئیس هیات وزنه برداری معاونت توسعه ورزش اداره کل شجاعی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی