Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:41:37 GMT

افتتاح سه واحد اشتغال مددجویی در شهرستان آشتیان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۰۵۶۶

افتتاح سه واحد اشتغال مددجویی در شهرستان آشتیان

زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به افتتاح سه واحد اشتغال مددجویی در شهرستان آشتیان اظهار کرد:  این واحدها شامل  یک واحد تولیدی کفش ، یک واحد تولیدی سنگ ساختمانی و یک واحد تعمیرگاه جلوبندی اتومبیل می باشند.

وی افزود: در این پروژه های اقتصادی به میزان 650 میلون ریال  حهت هر واحد سرمایه گذاری شده است و در مجموع برای 3 نفر اشتغال ایجاد شده است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان داشت :  وظیفه بهزیستی درزمینه توانمندسازی مددجویان،ایجاداشتغال ازطریق پرداخت تسهیلات وایجاد راههای دیگرتسهیلگری اشتغال ازجمله پرداخت سرمایه کار،تشکیل گروههای همیار،خودیار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می باشد.

امینی با بیان اهمیت فعالیت‌های حوزه اشتغال در ارتباط با مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی پرداخت و گفت: عمده فعالیت‌های مددکاران بررسی توان خوداشتغالی، سطح سواد یا مهارت‌های فنی و حرفه ای مددجویان است که مورد بررسی قرار می‌گیرد

وی افزود: اولین موضوع مهم برای ما آموزش مهارت کسب و کار و مهارت‌های زندگی است. برای این منظور کلاس‌های مهارت‌آموزی برای مددجویان در مرکز فنی وحرفه ای برگزار میگردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال استان مرکزی مددجویان سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال
  • رویداد صدرا بسترساز توسعه فعالیت فناورانه و ایجاد اشتغال است
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود