Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل در این آیین گفت: بنابر دستور استاندار اردبیل، رونق گردشگری شهرستان گرمی جزو برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل قرار گرفته است و بهره‌برداری از محوطه گردشگری گیلارلو همزمان با ایام‌ دهه فجر اقدامی در این راستا به شمار می‌رود.

نادر فلاحی بیشترین دغدغه در بخش گردشگری گرمی را دریاچه گیلارلو دانست و افزود: با توجه به این امر طرح مطالعاتی برای محوطه گردشگری این منطقه آماده و مصوب شد و با اجرای آن شاهد افتتاح بخش نخست طرح هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح جامع مطالعاتی گردشگری گیلارلو، بیان کرد: رینگ پیاده‌روی و سیستم روشنایی با اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد ریال در سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل اضافه کرد: ۲ میلیارد ریال برای تسطیح و آسفالت‌ریزی جاده دسترسی به محوطه گردشگری گیلارلو تخصیص یافته است که با مناسب شدن وضعیت جوی، عملیات اجرایی آغاز می‌شود و در کنار این اعتبارها، از کمک بنیاد علوی نیز در این طرح استفاده خواهد شد.

شهرستان گرمی از حدود سه سال پیش به عنوان یکی از ۶ شهرستان منتخب کشور برای اجرای طرح توانمندسازی بنیاد علوی انتخاب شده است و بر این اساس قرار است با توجه به تفاهم‌نامه سال‌جاری بین میراث فرهنگی و بنیاد علوی نیمی از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای اجرای رینگ دور دریاچه گیلارلو را تامین شود.

منطقه گردشگری گیلارلو واقع در شمال استان اردبیل به قایق موتوری، کمپ‌های اقامتی، فضای سبز و پیست سنتی اسب سواری مجهز است و قرار گرفتن آن در حاشیه جاده جدید گرمی- اردبیل در جذب گردشگر به این شهرستان اهمیت زیادی دارد.

شهرستان گرمی با جمعیت ۷۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۰ کیلومتری شمال اردبیل، در منطقه مرزی با کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها گردشگری افتتاح طرح اردبیل شهرستان گرمی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری افتتاح طرح اردبیل گردشگری افتتاح طرح اردبیل شهرستان گرمی دهه فجر اخبار کنکور گردشگری گیلارلو محوطه گردشگری شهرستان گرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد