Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، هیئت وزیران در جلسه 12 بهمن 1399 در اجرای ماده واحده قانون بودجه سال 99 کل کشور با بازپرداخت 5 ساله اصل تسهیلات پروژه احداث نیروگاه بخاری سیریک هرمزگان با ظرفیت 1400 مگاوات، موافقت کرد.

بر اساس این تصویب نامه، شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی موظف است مبالغ تسهیلات را  مطابق جدول زمان‌بندی درج شده در قرارداد در موعد مقرر دریافت و هزینه کند، همچنین هزینه‌های ناشی از پیشرفت کند پروژه در دوره احداث نیز به عهده شرکت تولید نیروی برق حرارتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تسهیلات 1195 میلیون یورویی برای ساخت نیروگاه بخار سیریک

در همین راستا وزارت نیرو موظف است، گزارش عملکرد مبالغ دریافتی را در مقطع زمانی 6 ماه به وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارائه کند.

بر مبنای جزئیات بازپرداخت اقساط این نیروگاه بخار، مبلغ بازپرداخت این تسهیلات بدون احتساب سود تسهیلات معادل 1195 میلیون یورو و با احتساب سود 2.77 درصد معادل 1333 میلیون یورو است.

همچنین بازپرداخت تسهیلات مذکور از سال 1400 آغاز و تا سال 1407 ادامه دارد.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروگاه بخار سیریک تسهیلات هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲