Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد کشور در پی برگزاری اجلاسیه نماز استان هرمزگان پیامی را ارسال نمود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز، دکتر «سید احمد زرهانی» قائم مقام ستاد کشور در پی برگزاری اجلاسیه نماز استان هرمزگان پیامی را ارسال نمود.

 

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

 

باسلام و تبریک ایام الله دهه فجر وگرامیداشت یاد امام و شهدای عزیز

 

برگزاری اجلاس نماز در شهرستان ابوموسی نگین درخشان خلیج فارس با حضور مدیران و صاحب نظران برمبنای تعامل خانه و مدرسه و مسجد حرکت مبارک و برازنده ای است که می¬تواند در تحکیم پیوند نسل نو با نماز و ذکرالهی آثار ارزشمندی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماز رمز دستیابی به حیات طیبه و راه رسیدن به قله¬های رستگاری و رهایی از سختی¬های زندگی فردی و اجتماعی است. اولین رسالت حکومت اسلامی اقامه نماز در کنار اقامه عدل و احیای تفکر توحیدی است. یکی از وجوه نقشه راه استکبار ایجاد گسل بین خانه و مدرسه و مسجد و ترویج مادی گرایی و لاابالیگری و بسط هرج ومرج اخلاقی در جامعه است.

 

شایسته است متفکران خطه موحد پرور هرمزگان با کمک حوزه و دانشگاه راه های پیوند خانه و مدرسه و مسجد را بررسی کنند و با سیاست گذاری و برنامه ریزی آینده سازان انقلاب اسلامی را با آداب و اسرار و احکام نماز مانوس کنند. استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما و تشکیل اتاق فکر نماز در مدارس و ایجاد جلسات هم اندیشی بین مدیران و مربیان امور تربیتی و امامان جماعات مساجد پشتوانه مناسبی برای ترویج فرهنگ نماز است.

 

لازم می دانم از تلاش استاندار محترم و نماینده معزز ولی فقیه و فرمانداران و مدیران کل و دست اندرکاران آموزش و پرورش و عالمان انقلابی و با فضیلت شیعه و سنی و همکاران سخت کوش در ستاد اقامه نماز هرمزگان و فرماندار محترم ابوموسی سپاسگزاری کنم.

 

امید است با استعانت از خداوند حکیم و با عمل به پیام ها و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به اجلاس های سراسری نماز شاهد کارنامه نمازی درخشان تری در آن استان باشیم.

سید احمد زرهانی
قائم مقام ستاد

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجلاس نماز هرمزگان پیام قائم مقام ستاد اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری بر لزوم اقامه نمازجماعت اول وقت در دستگاه‌های اجرایی تاکیدو تصریح کرد: افرادی که دچار ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شوند با فرهنگ و اقامه نماز بیگانه هستند

وی با اشاره به ورود بیش از ۲۰ میلیون گردشگر به مازندران افزود: باید در تلاش باشیم تا توسعه زیرساخت‌های مساجد بین راهی بهبود یابد

وی با بیان اینکه نشست شورای اقامه نماز هم از لحاظ فردی و هم از لحاظ اجتماعی جزو برنامه‌های اولویت دار استان است گفت: این نشست‌ها در شهرستان‌ها هم باید بصورت منظم برگزار شود.

حجت الاسلام ابراهیمی دبیر شورای اقامه نماز استان در این نشست با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای اقامه نماز در دوره‌های گذشته از سوی مسئولان اجرایی شود گفت: همه دستگاه و نهاد‌ها باید در اجرای مصوبات شورای اقامه بسیج شوند

وی با اشاره به اینکه اماکن بین راهی برای اقامه نماز باید برای جانبازان و معلولان مناسب سازی شوند افزود: مازندران قطب گردشگریست، اما متاسفانه اکثر مساجد بین راهی در هنگام نماز صبح بسته است

دیگر خبرها

  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود