Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی حسینی روز شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: رمان «کلاه آهنی» نوشته "ویدا اروجی"، از تولیدات کارگاه رمان دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان در جمع نامزدهای رمان نوجوان بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور قرار گرفت.

وی افزود: این رمان ویژه رده سنی بالای ۱۳ سال در ۱۳۶ صفحه با شمارگان یکهزار و ۲۵۰ نسخه و با قیمت ۲۲۰ هزار ریال در سال ۹۹ از سوی دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان در انتشارات سوره مهر کودک و نوجوان (مهرک) منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست حوزه هنری استان سمنان گفت: مراسم اختتامیه بیستمین دوره جایزه ادبی شهید غنی‌پور شامگاه یکی از دوشنبه‌های ماه اسفند مقارن با شهادت حبیب غنی‌پور برگزار و به صورت مجازی از فضای مجازی پخش می‌شود.

حسینی ادامه داد: برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش کودک و نوجوان و بزرگسال معرفی و لوح جشنواره و نشانه حبیب به کتاب‌های برگزیده و تقدیری اهدا می‌شود و برگزیدگان «کتاب سال» نیز تندیس جشنواره را از دست پدران شهدا دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: داوران این بخش از بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور، حبیب یوسف‌زاده، خسرو باباخانی بیژن قفقازی زاده، نبی‌الله بابایی و رضا پریزاد بودند.

به گزارش ایرنا، جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور یکی از آثار ماندگار زنده یاد "امیرحسین فردی" پدر داستان انقلاب است که به منظور اعتلای ادبیات داستانی کشور از سوی شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع) تهران همه ساله برگزار می‌شود.

جلسات قصه‌نویسی شورای نویسندگان مسجد نیز از سال ۵۸ در روزهای دوشنبه هر هفته زیرنظر زنده یاد امیرحسین فردی برگزار می‌شود.

اثر خوشنویس سمنانی در اختتامیه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

سرپرست حوزه هنری استان سمنان گفت: اثر "سید مهدی طاهری" از هنرمندان عضو دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان در رشته خوشنویسی به نمایشگاه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه یافت.

حسینی ابراز داشت: سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در ۱۰ رشته هنری تصویرسازی، خوشنویسی، سرامیک، عکاسی، کاریکاتور و کارتون، طراحی گرافیک، مجسمه، نقاشی، نگارگری و رسانه های هنری جدید (ویدئو آرت، پرفورمنس آرت و چیدمان) با هدف تشویق هنرمندان به شیوه‌های معاصر خلق آثار در بستر هنرهای تجسمی، معرفی و نمایش نمونه هایی از برترین و جدیدترین آثار هنرمندان ایرانی و نمایش دستاوردهای خلاقانه هنری، ایجاد فضای گفت‌وگو میان اهالی جامعه هنرهای تجسمی کشور، ایجاد زمینه برای رشد هنر معاصر ایران و ایجاد فرصت برای ارتقای آگاهی و هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود.

اختتامیه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، پنجشنبه ۳۰ بهمن ۹۹ در فرهنگستان هنر موسسه صبا برگزار و منتخبان این دوره از جشنواره معرفی می شوند.

برچسب‌ها سمنان هنرهای تجسمی حوزه هنری کتاب خوشنویسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان هنرهای تجسمی حوزه هنری سمنان هنرهای تجسمی حوزه هنری کتاب خوشنویسی اخبار کنکور سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر حوزه هنری استان سمنان حبیب غنی پور ادبی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس امروز (دوشنبه) به صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

در سومین جشنواره «افتخار من» مجموعاً شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

تندیس جشنواره در بخش تهیه خاطره به «حسین فکوری» دانش آموز پایه دوم از مدرسه شاهد دامغان نوه رزمنده و پیشکوت دفاع مقدس حاج «حبیب خورزانی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباس مطهری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به وی اهدا شد.

کد خبر 6092463

دیگر خبرها

  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران