Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: برای اولین بار در تاریخ توسعه نیشکر، رکورد برداشت نیشکر در کشت و صنعت های هفتگانه شکسته شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، عبدعلی ناصری با بیان این مطلب اظهار داشت: این شرکت توانست امسال به رکورد 66 هزار و 47 تن برداشت نیشکر در روز و ارسال آن به کارخانه شکر دست یابد که رکوردی بی سابقه در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بالاترین تناژ حمل شده نیشکر مربوط به سه سال گذشته بود که امسال به همت تلاشگران کشت و صنعت های توسعه نیشکر و همه نیروهای ستادی رکوردی جدید به ثبت رسید و شرایط برای جهش تولید و افزایش تولید شکر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی فراهم شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به رکوردهای برداشت نیشکر و استحصال شکر در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر، تصریح کرد: برای اولین بار رکورد استحصال یک هزار و 440 تن شکر در طی یک روز در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) حاصل شد که این میزان 40 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی کارخانه شکر این شرکت است.

ناصری تحقق دستاوردهای کسب شده را حاصل تجلی اراده و عِرق سازمانی در عینیت بخشیدن به ظرفیت های صنعت بزرگ نیشکر دانست و گفت: در سایه فضل الهی و تلاش جهادگونه نیروی انسانی متخصص و دلسوز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در دهه چهارم فعالیت خود مسیری را در پیش گرفته که به خودکفایی کشور در تامین کالای استراتژیک و سایر محصولات جانبی ختم می شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی سرمایه ارزشمند خانواده بزرگ توسعه نیشکر است، ادامه داد: تلاش شبانه روزی همه پرسنل توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سایه عنایت پروردگار، نویدبخش تداوم اینگونه رکوردها خواهد بود و در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است شاهد چنین افتخارآفرینی هایی در عرصه تولید خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ادامه برداشت نیشکر، گفت: تاکنون 63 درصد مزارع کشت و صنعت های توسعه نیشکر با راندمانی بالا و کیفیتی مطلوب برداشت شده است.

ناصری تاکید کرد: با توجه به مدیریت مناسب مزرعه و در سایه همت جهادگونه پرسنل، گیاه نیشکر از منظر کیفی و کمی رشد مناسبی داشته است و نیشکر برداشت شده از کیفیت مطلوبی برخوردار است و محصول تولیدی سال زراعی جاری حدود 20 درصد نسبت به پیش بینی اولیه و حدود 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

لینک کوتاه: asriran.com/003EAA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برداشت نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه