Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز جمعه غول خودروسازی فورد ایالات متحده اعلام کرد که وزارت دادگستری این کشور و اداره منابع هوایی کالیفرنیا پرونده بررسی انتشارات دومین خودروساز این کشور را بدون هیچ نتیجه ای بسته اند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، در آوریل سال 2019 اعلام شد که شرکت خودروساری فورد آمریکا به دلیل انتشارات خودروهای ساخت این شرکت مجرم شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن که کارگران این شرکت نگرانی خود را درباره مدل سازی تحلیلی فرایند اقتصاد سوخت و انتشارات آن اعلام کردند، پرونده این بررسی باز شد.

اما حالا روز جمعه فورد اعلام کرده است که پرونده این تحقیقات بسته شده است چون تحقیقات خود شرکت از اعتبار کافی برخوردار بوده و به این نتیجه رسیده اند که «شرکت ما به طور کامل فرایند گرفتن گواهی نامه را طی کرده است».

فورد نتایج تحقیقات خود را منتشر نکرده است و می گوید این تحقیقات به هیچ عنوان اقتصاد سوخت را این خودروسازی را تغییر نداده است.

اخیرا شرکت فورد از سوی مشتریان خود متهم به تقلب در آزمایش استاندارد اقتصاد سوخت در پرفروش ترین محصولات و نیز در کامیون های تولیدی خود شده است.

موکلان مشتریان فورد بر این باور هستند که این شرکت الزامات مربوط به آزمایش های coastdown  را رعایت نکرده و در عوض اعداد نادرستی برای نرخ MPG خودروهای F-150 و رنجر خود ارائه کرده است.

آزمایش coastdown، تاثیر باد و مقاومت جاده بر حرکت خودرو را بررسی می کند.

این وکلا می گویند: هزینه های اضافی سوخت برای مدل F-150  در سال های 2018 و 2019 به طور تقریبی 2.32 میلیارد دلار برای رانندگی در شهر و 2.09 میلیارد دلار برای رانندگی در بزرگ راه ها و 1.9 میلیارد دلار به صورت تجمعی برای خریداران این خودروها هزینه داشته است.

برچسب هاآزمایش coastdown استاندارد سوخت انرژی امروز ایالات متحده آمریکا شرکت فورد موتور وزارت دادگستری

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آزمایش coastdown استاندارد سوخت انرژی امروز ایالات متحده آمریکا شرکت فورد موتور وزارت دادگستری آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد