Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخیو راموس چند هفته ای است که دور از میادین است و این دوری او چندین هفته دیگر به طول خواهد انجامید.
به گزارش آریا، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید امروز تحت عمل جراحی مینیسک چپ زانو قرار گرفت و جراحی او با موفقیت به پایان رسید. دکتر مانوئل له یس، پزشک جراح راموس بود و این مدافع 34 ساله طی روزهای آتی روند ریکاوری اش را آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آاس گزارش داده راموس به خاطر جراحی مینیسک، هشت الی ده هفته دور از میادین فوتبال خواهد بود. در صورت دوری دو ماهه راموس از میادین، او علاوه بر دیدار رفت و برگشت مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، در لالیگا بازی مقابل تیم های ختافه، والنسیا، وایادولید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، الچه، سلتاویگو و احتمالا ایبار را از دست می دهد. مطمئننا رئال مادرید بدون کاپیتان خود، روزهای آسانی در پیش نخواهد داشت.
سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید که در بازی های اخیر این تیم به علت مصدومیت حضور نداشته، حالا طبق گزارش ها احتمالاً مدت طولانی تری از میادین دور باشد. به نقل از COPE، پزشکان باشگاه رئال مادرید به سرخیو راموس توصیه کرده اند تا برای ترمیم مفصل زانوی خود تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به این ترتیب کاپیتان 34 ساله مادریدی ها 6 هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب احتمالاً بازی با آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم از دست خواهد داد. علاوه بر بازی مقابل آتالانتا، انتظار می رود که راموس در دیدار های لالیگایی مقابل هوئسکا، ختافه، والنسیا، وایادولید، رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید، الچه و سلتاویگو هم غایب باشد.
قهرمان فصل گذشته ی لالیگا حالا با وجود یک بازی بیشتر نسبت به همشهری صدرنشین در رده ی سوم جدول قرار دارد و شانس قهرمانی را تقریبا از دست داده است،از جام حذفی اسپانیا به طرز دردناکی حذف شده،در تورنمنت محبوبش لیگ قهرمانان صعودی معجزه وار از دور گروهی را تجربه کرده و در مجموع فصل فاجعه باری را سپری کرده به تمام این قضایا تعمیرات برنابئو و مشکلات اقتصادی دوران کرونا را هم اضافه کنیم میتوانیم به علل بحران رئال پی ببریم اما این مشکلات تمام دلایل گلایه های زیدان در کنفرانس قبل از بازی با هوئسکا نبود.
زیدان به شدت از دست مدیریت فلورنتینو پرز و رسانه های تحت حمایت مدیر باشگاه عصبانی بود و اعتقاد داشت تیم جمعا پانزده بازیکن در اختیار دارد،مقصر به آرسنال رفتن مارتین اودگارد او نیست از او خواسته تا بماند و برای جایگاهش بجنگد،از تمدید نشدن قرارداد مهمترین بازیکن تیمش سرخیو راموس متعجب و ناراحت بود. هر چند خود زیدان هم به عنوان سرمربی تصمیمات بحث برانگیز کم نداشته اما او در ایجاد شرایط حال حاضر رئال نقش کمتری نسبت به پرز دارد و مقصر اصلی از نظر خیل عظیمی از هواداران رئال پرز است که با فروش رونالدو و دادن شماره هفت این بازیکن بزرگ به ماریانوی کم سن و سال باعث شروع افت تیم شد مدیری که با شرایطی که برای رئال درست کرده اما به هیچ وجه پاسخگو نیست و حتی قصد دارد با شرکت در انتخابات تا سال 2025 مدیرعامل رئال باقی بماند تصمیمات عجیب فلورنتینو پرز در طول دوران مدیریتش در رئال همیشه جزو جدا نشدنی انتقادات هواداران به او بوده حالا به نظر میرسد پرز با رویای تولد یک نیمار دیگر و خرید استعدادهای جوان و گران‌قیمت برزیلی پر افتخارترین تیم اروپا را در حالتی عجیب قرار داده و مهمترین خرید او در دوران پسا رونالدو یعنی ادن هازارد تا کنون جزو بدترین خریدهای رئال مادرید بوده و تیمی که سه سال پیاپی قهرمان اروپا شده بود حالا یکی دو سالیست روند افولی را طی میکند و با از دست رفتن احتمالی این فصل رئالی ها باید منتظر پایان این فصل و شاید شروعی دوباره باشند و با توجه به ویژگی های پرز تغییرات برای فصل بعد محتمل به نظر میرسند و شاید رئالی ها تیمی متفاوت در فصل بعد ببینند.
ریوالدو، وضعیت حال حاضر مارسلو را تحلیل و بررسی کرد و در مورد شرایط این بازیکن در رئال مادرید صحبت کرد. به نقل از آ.اس، ریوالدو عنوان کرد که رئال مادرید به فکر پیدا کردن جانشین برای مارسلو است و زمان جدایی این مدافع از کهکشانی ها فرا رسیده است. او گفت: من یکی از دوست داران و دنبال کنندگان مارسلو هستم. واضح است که رئال مادرید به دنبال پیدا کردن جانشین برای او و بازسازی تیمش است. با توجه به شرایط سنی او، مهم نیست که او چقدر به تیمش کمک کرده است؛ به نظرم زمان جدایی او فرا رسیده است. در حال حاضر او باید به فکر این باشد که کجا برود. اگر کیفیت بالایش را حفظ کرده باشد، می تواند به غول های اروپایی فکر کند و شاید ترجیح دهد که به چین یا آمریکا برود. این تصمیم به خودش بستگی دارد.
ریوالدو در مورد زیدان صحبت کرد و گفت: همه چیز به نتایجی که گرفته می شود، بستگی دارد. او هنوز هم قهرمانی های لیگ قهرمانان اروپایش را دارد و به خاطر کاری که به عنوان بازیکن و مربی در رئال مادرید انجام داد، افسانه و اسطوره به حساب می آید. من جایگاه او را به این زودی در خطر نمی بینم. هیچکس در رئال مادرید برای این تصمیم تا پایان فصل عجله نمی کند.  
ریوالدو به دفاع از لیونل مسی هم پرداخت و در مورد فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم صحبت کرد. او گفت: کارهایی که مسی برای بارسلونا انجام داده، بزرگتر و با ارزش تر از دریافتی های او است. سنجیدن تاثیرات مسی از لحاظ مالی و ورزشی برای بارسلونا، غیر ممکن است. به نظر من ناعادلانه است که هر کسی طبق نظر خودش، از قرارداد مسی انتقاد کند. برای این کار باید همه جوانب در نظر گرفته شود مثل جذب اسپانسر، رسانه ها و هواداران. هر کسی که این قرارداد را افشا کرده است، نیت بدی داشته و من نمی توانم آن را نادیده بگیرم. نیت آن ها شکستن یکپارچگی تیم و آسین رساندن به تیم بود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادرید کاپیتان راموس لیگ قهرمانان رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است تیمش تنها نماینده شایسته اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

طرفداری | گوتی همواره با کری‌خوانی و نیش‌وکنایه به حمایت از رئال مادرید می‌پردازد.

رئال مادرید بار دیگر به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تنها دو بازی تا کسب جام شماره 15 در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز فاصله دارد. لوس‌بلانکوس، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان طی 14 فصل اخیر، 12 بار به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته و توانسته در 9 سال اخیر، 5 بار به مقام قهرمانی برسد. اما از طرفی، بارسلونا، دشمن دیرینه رئال مادرید چند سالی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نمی‌برد. بلوگرانا که حد فاصل سال‌های 2006 تا 2015، 4 بار قهرمان اروپا شده بود، حال ناکام بزرگ این جام لقب گرفته و حتی در دو مقطع نیز راهی لیگ اروپا شده‌است.

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته مهمان شبکه ال چرینیگیتو برای کارشناسی بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید بود و میان صحبت‌های خود به شکلی طعنه‌آمیز به تمجید از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. گوتی در این خصوص گفت:

اگر رئال مادرید نباشه، لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از تب‌وتاپ می‌افته و کسل‌کننده می‌شه. انگار رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی‌ای است که در این جام حضور داره!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)