Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت و درمان بستر حضرت بقیه الله(عج) شهر سردرود با قدردانی از مشارکت حاج سید حسین موسوی‌پور، خیر سردرودی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در احداث و تجهیز این مرکز درمانی اظهار داشت: چنین افتتاح هایی حاکی از استمرار برکات انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش با محوریت مردم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب، بسیاری از مردم ایران از امکانات اولیه بهداشتی و درمانی محروم بودند عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، مردم دورافتاده ترین نقاط محروم کشور نیز دسترسی مناسبی به مراکز درمانی دارند.

پورمحمدی ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی، پزشکان خارجی به درمان و مداوای بیماران ایرانی مشغول بودند که خوشبختانه در حال حاضر، بسیاری از پزشکان متخصص جهانی، ایرانی هستند و می توانیم از ظرفیت پزشکان متخصصی داخل کشور نیز در تمام زمینه‌های تخصصی بهره ببریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت خوب بیماری کرونا در کشور اشاره کرد: با وجود زمین‌گیر شدن بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی کشور آمریکا در مقابله با کرونا، سازمان بهداشت جهانی از عملکرد موثر جمهوری اسلامی ایران در مدیریت این بیماری قدردانی کرده است.

پورمحمدی ادامه داد: از تمام مردم عزیز استان انتظار داریم علاه بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، اطرافیان و نزدیکان خود را نیز نسبت به شکننده بودن شرایط و احتمال آغاز پیک چهارم بیماری کرونا در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌ها آگاه سازند.

وی در بخشی از  سخنان خود از مشارکت خیرین در احداث مدارس و مراکز درمانی استان نیز قدردانی کرد و با تاکید بر نیاز جامعه به افزایش مشارکت مردم در کارهای خیر گفت: آذربایجان،همواره در تمام کارهای خیر، پیشتاز بوده که به عنوان خادم مردم استان، قدردان تمام خیرین ایثارگر و فداکار هستم.

محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این آیین تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی را یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه و تاکیدات دولت برشمرد و افزود: با وجود تمام مشکلات مالی و همچنین بیماری کرونا، روند تکمیل پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان، متوقف نشده و با سرعت بیشتری ادامه دارد.

وی با اشاره به افزایش تعداد خانه‌های بهداشت استان به یک هزار و 100 مورد در دولت یازدهم و دوازدهم ابراز کرد: اکثریت قریب به اتفاق این مراکز، تخریب، بازسازی مجدد و تجهیز شده است.

 وی از فعالیت 280 مرکز جامع سلامت در استان خبر داد و افزود: 160 مورد از این مراکز، در دولت فعلی احداث شده و مراکز قبلی نیز حسب ضرورت، تخریب و مجددا بازسازی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: توجه به تکمیل و توسعه مراکز درمانی در تمام شهرهای استان، مانع مراجعه غیرضروری مردم به مرکز استان و ایجاد تراکم در بیمارستان‌های تبریز می‌شود.

در این آیین مرکز خدمات جامع سلامت و درمان بستر حضرت بقیه الله(عج) شهر سردرود در مساحتی بالغ بر 2 هزار و 500 متر مربع و سرمایه‌گذاری مشارکتی 80 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان سلامت انقلاب اسلامی تبریز استاندار آذربایجان شرقی بقیه الله سردرود خبرگزاری فارس فارس تبریز بیمارستان بستری استاندارآذربایجان شرقی مرکز سلامت جامع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نخستین مرحله از نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۳۷ نفر از حافظان استان در تبریز برگزار شد.

گفتنی است طبق مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم تیر ۱۳۸۴ مدرک تخصصی درجه ۳ قرآن معادل لیسانس، مدرک تخصصی درجه ۲ معادل کارشناسی ارشد و درجه ۱ معادل دکتری بوده و دارندگان این مدارک از مزایای دارندگان مدارک درجه یک تا پنج هنری برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه