Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در سطح استان مجوز صادر شده است، گفت: میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان تسهیلات کرونا به ۳۱۴ نفر از شاعلین حوزه ورزش استان در باشگاه ها پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در سطح استان ایلام وجود دارد که در ۴۴ رشته ورزشی فعالیت می کنند، در ایام شیوع کرونا برنامه های متنوعی را برای هر هیئت ورزشی از جمله میزبانی ها و مسابقات ورزشی برنامه ریزی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« نصرت الله کریمی»  با بیان اینکه  ۳۱۱ هیئت ورزشی در سطح استان ایلام وجود دارد، ابراز کرد: مسابقات ورزشی و میزبانی های مسابقات قهرمانی توسط هیئت های ورزشی در سطح استان انجام می شود و  به لحاظ قانونی بالاترین مقام مسئول در مقام اجرای فعالیت های ورزشی در استان به شمار می روند که تا کنون فعالیت های ورزشی بسیار خوبی از سوی این هیئت ها در راستای ارتقای سطح ورزش استان انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه تا کنون برای ۴۱۵ باشگاه ورزشی خصوصی در سطح استان مجوز صادر شده است، گفت: در بحث نظارت بر باشگاه های ورزشی در ایام کرونا کمیته ای با عنوان نظارت بر مصوبات احرایی استانی و کشوری ستاد مبارزه با کرونا، نظارت های لازم در طول یکسال گذشته انجام شد و در طول روز گزارش های لازم نظارتی برای همراهی با ستاد استانی مبارزه با کرونا و حفظ سلامتی مردم به ستاد مبارزه با کرونا ارائه شده است.

 

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام بیان کرد: اقدامات خوبی در بحث ارائه حمایت از باشگاه ها در زمینه تسهیلات کرونا انجام شد و در دو مرحله تسهیلاتی که دولت تعیین کرده بود در اختیار باشگاه های ورزشی که در ایام کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده بودند در نظر در گرفته شده است، قرار گرفت.

 

کریمی بیان کرد: در هر دو مرحله در مجموع تا کنون ۹۳۷ پرونده ثبت نامی با عنوان اشتغال در باشگاه های ورزشی تشکیل شده است که از این میزان در مرحله اول ۴۱۸مورد تا کنون برای دریافت تسهیلات بانکی برای دریافت تسهلاتی  معادل ۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان معرفی شده است که از این میزان تسهیلاتی ابلاغی، ۲ میلیارد و  ۶۵۳ میلیون تومان به   ۳۱۴ نفر پرداخت شده است.

 

وی یادآور شد: در مرحله دوم همه باشگاه های استان با اطلاع رسانی جامع در فضای مجازی و سیستم اطلاع رسانی خود ورزش و جوانان اطلاع رسانی برای خود و شاغلین در این مرحله ثبت نام کردند که در این مرحله نیز ۲۶۰باشگاه ثبت نام کردند که ارائه تسهیلات به این باشگاه ها  با هماهنگی های لازم با وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی در حال انجام است.

 

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام  با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اساسی حوزه ورزش استان عدم مشارکت بخش خصوصی در حوزه ورزش است، افزود: از آنجایی که اعتبارات دولتی محدود بوده است،  دو کار  مهم در دستور کار قرار گرفت اول اینکه اعتبارات اختصاصی از وزارت هر چه بیشتر افزایش داده شود که با رایزنی های انجام شده، این اعتبارات نسبت به سال گذشته حدود دو برابر شده است.

 

کریمی خاطرنشان کرد: مشارکت بخش خصوصی که مشکل ورزش استان است از طریق شورای ورزش استان به ریاست استاندار محترم ایلام پیگیری شد و مقرر شد که  از کمک های شرکت های فعال در استان از جمله پالایشگاه گاز و پتروشیمی در حوزه ورزش استان استفاده شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: باشگاه ورزشی کرونا ورزش و جوانان ورزش و جوانان حوزه ورزش میلیون تومان سطح استان استان ایلام ورزش استان باشگاه ها انجام شد تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران

به گزارش خبرنگار مهر, سردار سیاوش مسلمی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان که به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات (پایگاه‌های مقاومت محلات) تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه کربلا افزود: طبیعتاً این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستان‌ها، شوراها و شهرداری‌ها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

وی از شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در این مسابقات خبر داد و گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگزاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و به عنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران به عنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده‌ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را به عنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه مندان کشتی کنیم.

کد خبر 6088037

دیگر خبرها

  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان