Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:10:22 GMT

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در کیش

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۹۲۲۱

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در کیش

سرهنگ " علی اصغر جمالی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت در بامداد روز گذشته پرونده مربوطه تشکیل و در دستور کار پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جمالی افزود: تیم های تخصصی در تحقیقات اولیه و پس از اقدامات پلیسی سارق را در کمتر از 10 ساعت شناسایی و دستگیرکردند.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه نامبرده به سرقت از محتویات داخل چهار خودرو و مشاعات سه ساختمان اعتراف کرد که 15 فقره اقلام سرقتی شامل: سه عدد کپسول گاز، اره بنزینی، 13 میلیون ریال وجه نقد، عینک و ساعت ، اسناد املاک ، کیف مدارک خودرو، لپ تاپ ، دسته چک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از وی کشف و ضبط گردید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث خودرو سرقت فرمانده انتظامی کیش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ویروس کرونا علی انصاریان ایران قیمت من کرونا در ایران دستگیر شد مهرداد میناوند فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند