Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه پلدشت از توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین طالبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به توزیع بسته آموزشی بین دانش آموزان افزود: این اقدام به صورت کاملا خودجوش و توسط خیرین نیک اندیش شهرستان صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: برای تهیه این بسته های آموزشی به همت خیرین منطقه ۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرستان در ادامه با تاکید براینکه مشارکت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند، نمونه واقعی اطاعت از فرامین الهی و ائمه اطهار است، افزود: امیدواریم بتوانیم به همت خیران همه دانش‌آموزان نیازمند به بسته های آموزشی را پوشش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک