Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدصادق بصیری شامگاه شنبه در گفت و گوی ویژه خبری تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و پرهیز از دورهمی های خانوادگی، افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم بیماری کرونا لازم است که همه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همواره مد نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه چهار هزار و ۳۰۳ نفر از خیران استان در قالب مردم نهاد در طرح مشارکت اجتماعی ستاد کرونا همکاری داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بصیری اظهارداشت: شرکت کننده در طرح مشارکت اجتماعی ستاد کرونا نسبت به خرید تجهیزات بیمارستانی، اقلام بهداشتی ماسک، لوازم التحریر و اقلام معیشتی اقدام کرده‌اند و در مجموع ۲۲ میلیارد تومان به نیازمندان در قالب این طرح پرداخت شده است.

معاون استاندار کرمان خاطرنشان کرد: بسیاری از خیران نیز کمک‌های خود را به قشر آسیب دیده و محروم جامعه  را به صورت انفرادی ارائه کرده‌اند.

 بصیری با اشاره به اعمال محدودیت های سفر در برخی استانها با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا بیان کرد: از آن جایی که امکان دارد  مقصد برخی سفرها به سمت استان کرمان باشد باید توجه داشت در این استان از ورود خودروهای مربوط به مناطق دارای وضعیت نارنجی خودداری خواهد شد.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای محدودیت های ترافیکی در استان کرمان تاکنون سه هزار و 666مورد جریمه در مناطق با وضعیت نارنجی، ۹۷۴ در مناطق وضعیت قرمز و ۳۶ هزار و ۶۰۴ جریمه در طرح محدودیت تردد شبانه صادر شده است.

معاون استاندار کرمان گفت: در استان کرمان با برگزاری ۶۲ جلسه ستاد استانی کرونا ۵۸۰ مصوبه انجام و پیگیری شده است.

بصیری به تشکیل ۲۰ کارگروه نظارتی در استان کرمان اشاره و بیان کرد: با جذب یک ۱۸۲۶ بازرس افتخاری ۴۳۵ هزار و بازرسی در بازه زمانی تیرماه تا دی ماه انجام شده است.

وی تصریح کرد: با ابلاغ طرح جامع هوشمند ترافیکی یک هزار و ۴۶۶ پست ثابت و سیار ایست و بازرسی با به کارگیری ۱۷ هزار و ۵۸۲ نفر نیرو نسبت به کنترل ورودی های استان کرمان اقدام کرده‌اند.

معاون استاندار کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: این دوره از انتخابات از هجدهم اسفند ماه سال جاری با فرمان وزیر کشور آغاز خواهد شد و تا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در قالب۱۰۳ روز فرصت برای برگزاری انتخابات ۳۰ فرایند تعیین شده براساس بازه های زمانی مشخص اجرایی خواهد شد که اطلاعات مربوط به هر دوره از طریق رسانه ها در اختیار جامعه قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان ویروس کرونا کرمان استانداری کرمان اخبار کنکور معاون استاندار استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه

معاون استاندار خوزستان از توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه قدردانی کرد.
 
معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در نشست ستاد مدیریت بحران، از شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل «کمک به جمع‌آوری و انتقال گندم کشاورزان منطقه به نقاط ایمن» قبل از شروع بارندگی‌ها قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در پی هشدار هواشناسی مبنی‌بر بارش‌های سیل‌آسا و احتمال سیلابی شدن برخی مناطق خوزستان، شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به یاری کشاورزان شتافت و گندم‌های برداشت شده از مزارع مناطق پیرامونی را جمع‌آوری و به مناطق ایمن انتقال داد.

این اقدام به‌موقع شرکت توسعه نیشکر که از وارد شدن خسارت سنگین به کشاورزان در بارندگی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند، مورد تقدیر معاون امور عمرانی استانداری خوزستان قرار گرفت.

محمد خانچی معاون استاندار در این زمینه با خبرگزاری دولت مصاحبه کرده و ضمن قدردانی از این شرکت در کمک به کشاورزان، گفته است: «در سال جاری میزان کشت گندم در استان رقم بسیار خوبی بود که حسب دستور استاندار و با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها موفق شدیم قبل از بارندگی‌ها بخش قابل ملاحظه‌ای از گندم‌های برداشت شده را به محل‌های سرپوشیده منتقل کنیم».

نیشکر در کنار مردم

اقدام شرکت توسعه نیشکر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت و در ادامه یاری‌رسانی‌های این مجموعه به مردم خوزستان در شرایط بحرانی صورت می‌گیرد. توسعه نیشکر در بارندگی‌های فروردین‌ماه امسال نیز با بسیج امکانات خود به یاری مردم شتافت.

در بارش‌های روزهای آغازین امسال، این شرکت با استقرار تیم‌های عملیاتی در مناطق مختلف اهواز و شهرستان کارون، اقدام به دفع آب‌های سطحی کرد. اخیراً نیز استاندار خوزستان از تلاش‌های شرکت توسعه در رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در بارش‌های اخیر قدردانی کرده است.

هشدار سطح زرد هواشناسی

اداره کل هواشناسی استان خوزستان اطلاعیه‌ای نسبت به ورود سامانه بارشی فعال و بالا بودن شاخص‌های ناپایداری از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز یکشنبه هفته آینده، هشدار سطح زرد صادر کرده است.

با توجه به این هشدار، از مردم استان تقاضا شده است که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و در صورت لزوم، با رعایت نکات ایمنی، به مسافرت‌های ضروری بپردازند.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو