Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:10:20 GMT

ایران نقش مهمی در امنیت منطقه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۷۹۲

ایران نقش مهمی در امنیت منطقه دارد

حجت الاسلام محمد فرضی پوریان روز یکشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرانی و پژوهشی سما در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی افزود: موفقیت جمهوری اسلامی در ایجاد تحول و امنیت و آرامش در منطقه از برکات انقلاب و مدیریت عالی رهبر فرزانه نظام است.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه فرخنده فجر به عنوان عید واقعی ملت ایران و رهایی از حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی اظهار داشت: بر همه ما واجب است که قدر انقلابی که با فداکاری و جانفشانی هزاران شهید و پشتوانه عظیم مردمی به ثمر نشسته است را بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: باید بیش از گذشته در راستای آشنایی و آگاهی نسل امروز با اهداف انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ارتباط برقرار نمود.

حجت الاسلام فرضی پوریان اضافه کرد: شخصیت دانش آموزان در مدارس شکل واقعی به خود می گیرد و این مهم با توام شدن ۲ جریان علم، پژوهش و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی فراهم می گردد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ضمن تبریک ایام دهه فجر یادآور شد: عملکرد و فعالیت های مجموعه سما واحد بروجرد مثبت ارزیابی شده و توجه خاص به سلامت فرهنگی و پژوهشی دانش آموزان مدارس سما در کنار آموزش را مورد تاکید است.
داریوش جاوید با بیان اینکه مدارس سما بروجرد جز مدارس پیشرو استان و کشور است و ادامه داد: تداوم موفقیت های دانش آموزان و کارکنان سما در تمامی عرصه ها نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است.
وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار مدارس سما در سطح شهرستان گفت: مدارس سما باید در ارائه ایده های نو در عرصه های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی پیشتاز باشند.  

در این آیین از ۱۵تن از برگزیدگان مسابقات پژهشی و قرانی طرح قدس که ۲ تن در مسابقات کشوری و مابقی در مسابقات استانی مدارس سما در بخش های دانش آموزی و کارکنان برگزیده شدند با اهدا لوح سپاس قدردانی شد، همچنین شرکت کنندگان در این آیین با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه با آرمان های انفلاب اسلامی و شهیدان والامقام میهن تجدید میثاق نمودند.

برچسب‌ها بروجرد مدارس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد مدارس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد مدارس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان اخبار کنکور مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ خانم سمیعی نسب که فرزند شهید فرهنگی احمد سمیعی نسب است ،  در تدریس ایده‌های خاصی برای آموزش و یادگیری بیشتر دانش آموزان به کار گرفته است
این معلم علاوه بر آموزش و تربیت دانش آموزان ،  ۴ عنوان کتاب هم به رشته تحریر درآورده و در جشنواره ملی شهید پیشرفت به عنوان نخبه علمی رتبه دوم را کسب کرده است

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • متن سخنرانی امیرعبداللهیان در اجلاس گامبیا
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی