Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:46:29 GMT

چه خبر از «هیرمان»؟

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۳۰۹۷۸

مدیرباغ وحش ارم تهران از بهتر شدن حال شیر نر ایرانی باغ وحش ارم خبر داد و گفت: ترشحات عفونی حیوان قطع شده است.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: پرویز قندالی با اشاره به اینکه شرایط جسمی «هیرمان» - شیر نر ایرانی باغ وحش تهران که از سال گذشته از باغ وحش بریستول انگلیس به باغ وحش ارم تهران منتقل شد - خوب است و ترشحات عفونی حیوان قطع شده است، اظهار کرد: این شیر نر ایرانی درحال حاضر روبه بهبود است و همچنان دارو مصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام نظر متخصصان هیرمان به بیماری ویروسی «هرپس» مبتلا شده بود که دستگاه تنفسی فوقانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. ترشحات بینی و دهان او نیز به‌دلیل شیوع همین ویروس بود.

به گفته وی باتوجه به سرمای هوا، «هیرمان» هنوز در قرنطینه است و پس از بهبودی کامل در جایگاه خود قرار خواهد گرفت.

مدیرباغ وحش ارم تهران در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه سازمان حفاظت محیط زیست با انتقال باران - شامپانزه سه ساله باغ وحش ارم تهران- به خارج از کشور موافقت کرده است، تصریح کرد: ما با یک مرکز بین‌المللی و استاندارد نگهداری از شامپانزه‌ها در کشور کنیا مکاتبه کرده‌ایم و منتظر جوابیه آن مرکز برای انتقال «باران» هستیم.

قندالی در پایان گفت: در فاز اول فقط «باران» به این مرکز منتقل خواهد شد، اما این انتقال می‌تواند مقدمه‌ای برای انتقال سایر شامپانزه‌های باغ وحش ارم تهران به مرکز نگهداری از شامپانزه‌ها در کنیا باشد.

به گزارش ایسنا، طی سال‌های اخیر انتقادات زیادی به غیراستاندارد بودن جایگاه نگهداری از شامپانزه‌ها در باغ وحش ارم تهران وجود داشت. از سویی دیگر آبان ماه امسال یکی از شامپانزه‌های این باغ وحش به‌دلیل آنچه که نزاع بین حیوانات گفته شده است، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: شیر هیرمان باغ وحش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شیر هیرمان باغ وحش باغ وحش ارم تهران شامپانزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۳۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • (ویدئو) جزئیات حریق یک هتل در تهران
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران